Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční světlo

04. 10. 2011
4
8
1282
Autor
Beáta

 

Rozviť mou lampu

ať jen žhne

Sálavé noční

poledne

Chci truchlit totiž

ve světle.

Mušky a můry zazpívají

slavnostní ódu

beze slov

Komáři, ti si pochutnají,

to jejich bude šťastný lov.

Světlo ozáří naše těla.

Napij se duše mé bezedné.


8 názorů

Hádankář
09. 09. 2014
Dát tip

Děkuji. *


Overkill
24. 07. 2012
Dát tip
přemýšlím, jestli ti komáři mají nějaký skrytý význam :) *t

Beáta
05. 10. 2011
Dát tip
díky

srozumeni
05. 10. 2011
Dát tip
Mně se líbí...**

Miroslawek
05. 10. 2011
Dát tip
notantur lumina

Beáta
04. 10. 2011
Dát tip
ty jo

Miroslawek
04. 10. 2011
Dát tip
1 Tehdy podobno bude království nebeské desíti pannám, kteréžto *vzavše lampy své, vyšly proti Ženichovi. 2 Pět pak z nich bylo opatrných, a pět bláznivých. 3 Ty bláznivé vzavše lampy své, nevzaly s sebou oleje. 4 Opatrné pak vzaly olej v nádobkách svých s lampami svými. 5 A když prodléval Ženich, zdřímaly se všecky a zesnuly. 6 O půlnoci pak stal se křik: Aj, Ženich jde, vyjděte proti němu. 7 Tedy vstaly všecky panny ty, a ozdobily lampy své. 8 Bláznivé pak opatrným řekly: Udělte nám oleje vašeho, nebo lampy naše hasnou. 9 I odpověděly opatrné, řkouce: Bojíme se, že by se snad ani nám i vám nedostalo, jděte raději k prodavačům a kupte sobě. 10 A když odešly kupovati, přišel Ženich, a které hotovy byly, vešly s ním na svadbu, i zavříny jsou dveře. 11 Potom pak přišly i ty druhé panny, řkouce: Pane, pane, otevři nám. 12 A on odpověděv, řekl: Amen, pravím vám, neznámť vás. (Evangelium Sv. Matouše 25)

Edenfoot
04. 10. 2011
Dát tip
celkom ujde...ak tomu troška rozumiem...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru