Morticio, děkuji za přečtení a milá slova :-)))
Velmi sugestivní, přesný popis krásy.***
Růženko, mám radost, že se Ti báseň i obrázky líbí. Děkuji za přečtení a milou odezvu, a zdravím :-)))
Erupce barev a vůní....a ty krásné obrázky.***
zvedavec - i já Tě zdravím a děkuji za zastavení, milou odezvu k básni i k obrázku a díky i za tip :-)))
Měj se krásně!
Vesuvanka, zdravím! Dala som Ti tip.
A ten Tvoj obrázok je krása, je skvost!
Nech sa Ti darí!
Robinio, potěšila jsi mě svojí návštěvou a milým slovem. Díky a zdravím :-)))
Milá Narriel,
děkuji Ti za zastavení a za krásná, hřejivá slova. Moc mě těší, že báseň i obrázek na Tebe zapůsobily tak, jak píšeš. Je to, stejně jako i některá předchozí díla, moje vyznání lásky a obdivu k této mocné hoře, která mě okouzlila už v dětství, když jsem ji uviděla na staré dobové pohlednici. V současné době se Vesuvu věnuji i po stránce botanické.
Zdravím :-)))
Drahá vesuvanko,
i po těch letech mne nepřestává udivovat a těšit Tvé umění nechat se fascinovat těmi nejprostšími věcmi. Jak půvabnou duši musí někdo mít, aby byl navíc schopen své dojmy předávat s takovou gracií!!
Děkuji za další Tvou báseň a laskavě něžný obraz.
N.
Markel, mám radost, že jsi se zastavila u této básně a děkuji za milá slova i tip a zdravím :-)))
krásná, povedla se ti, Jani - t
Adriano, zdravím Tě a děkuji za milé zastavení a krásný komentář k básni i k obrázku :-))). Vesuv je moje srdeční záležitost od dětství a stále tu nacházím něco nového a krásného, co mě fascinuje a inspiruje k tvorbě - kromě různých druhů lávy i živá příroda, zejména bohatá květena.
vždycky mě dokážeš překvapit, a to je na tvé práci naprosto jedinečné a obdivuhodné, krásný obraz a k němu text, není co dodat, T*, zdraví Adriana
Vendulo, zdravím Tě a děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Diano, moc mě těší, že se Ti báseň líbí. Já jsem se do toho koutu Itálie zamilovala, stále se tam vracím, i když už jen virtuálně, a nacházím to, co mi přináší radost a inspiraci. Začala jsem studovat vesuvskou květenu.
Děkuji za zastavení a milý komentář a zdravím :-)))
Nádhera! Přesně to jsem dnes potřebovala! T*********
Zuzulínko, zdravím Tě a děkuji za zastavení a milá slova i tip :-)))
dadadíku, i já Tě zdravím a děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Láska k světu vulkánů mě neopustila, stále tu nacházím inspiraci a věnuji se jim i po stránce přírodovědné - u Vesuvu jsem se zaměřila na osídlení mladší lávy rostlinami a zajímám se o rostliny i na dalších vulkánech.
Jani zdravím po čae....
láska k tam tomu světu tě neopustila
kouzelná_květinka, blboun nejapný, potomekšibeničníhodítěte, Můra73, koloušek, Štírka -
moc vám všem děkuji za zastavení a milá slova, která jste mi tu zanechali :-))) Zdravím :-)))
moc pěkné představy ...pomalu stoupat a vnímat :-)
krááásnáá!!! děkuji za milé a úžasné vykreslení
t
to nic - děkuji za zastavení a milou odezvu a zdravím :-)))
Liduško, zdravím Tě a děkuji za návštěvu a milá slova :-)))
Janičko, moc krásná báseň, obrázek, obojí láká do přírody :)***
Jarmilko, díky! I já Ti přeji krásné léto :-)))
Ráda, Jani, přeji Ti báječné léto!!! :)))
Jarmilko, zdravím Tě a děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Krásná kombinace, Janinko***
Čudlo, mám radost, že se Ti líbí. Děkuji za přečtení a tip a zdravím :-)))
srozumeni, Basnik v pruhovaném triku a v brýlích s kostěnou obroučkou, sveřep -
děkuji vám za přečtení básně a milou odezvu, moc jste mě potěšili. Zdravím :-)))
krása sama, opravdu se ti to moc povedlo a oblibuji si
Je to opravdu krásná báseň! /*