Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 59. SUPERKOULE

16. 12. 2012
1
18
876

 

takže - toto jsou výsledky 59. kola SUPERKOULE

děl málo, za to každé věnované jednomu konkrétnímu Písmákovi, většinou redaktorům

doufám že kromě a2a2a se tu ukáží i ostatní obdarovaní

děkuji přispěvatelům a gratuluji vítězi Jednička

 

 

dílo autor počet tipů umístění  
59. SUPERKOULE - dobré dílo - č. 1 - pro Printa Oldjerry 4 1.   
59. SUPERKOULE - dobré dílo - č. 2 - pro jejdavildu Oldjerry 4   mimo soutěž
59. SUPERKOULE - dobré dílo - č. 3 - pro Lyryka Muamarek 3 2. - 3.   
59. SUPERKOULE - dobré dílo - č. 4 - pro Markétu 1maslo1 9   mimo soutěž
59. SUPERKOULE - dobré dílo - č. 5 - pro a2a2a Antonín8 3 2. - 3.  

 


18 názorů

.duke.
18. 12. 2012
Dát tip

se konečně profláklo, kdo tady s kým spí ;)


Oldjerry
17. 12. 2012
Dát tip

...a sakra!! a sakra! to jsem měl ve schránce, posílal jsem ten fór bráchovi.

Původní text měl znít: NZC                no - mazat to nebudu.


Oldjerry
17. 12. 2012
Dát tip

Kazatel, doktor a inženýr čekají na golfovém hřišti, až uvolní jamku skupina pomalých hráčů.Inženýr: "Co je to za lidi? Už tady kvůli nim čekáme čtvrt hodiny!"Doktor: "Nevím, ale nikoho tak nešikovného jsem ještě neviděl!"Kazatel: "Támhle přichází správce hřiště. Zeptám se ho... Ahoj Georgi, co je to před námi za skupinu? Jsou hrozně pomalí."George: "Jo tamti? To je parta slepých hasičů. Oslepli loni při hašení naší klubovny, tak je tady necháváme hrát zdarma."Kazatel: "To je smutné... Večer jim věnuji zvláštní modlitbu."Doktor: "A já si popovídám s kolegou, jestli by se pro ně nedalo něco udělat."Inženýr: "A proč kurva nehrají v noci?!" 


Muamarek
17. 12. 2012
Dát tip

Máslo, to se stane, budu se těšit na další klání, snad Tě to neodradí, pěkné dílko jsi tam měl...

 

 Marek


1maslo1
17. 12. 2012
Dát tip

Pokud se ještě někdy odhodlám poslat nějaké dílko do soutěže, asi bych si měl přečíst pravidla. Dodatečně se tedy omlouvám všem, kterých se to dotklo, či těm, kteří měli práci navíc. Každopádně děkuji všem za tipy a názory a oran2 za upřímnost. Máslo


jejdavilda
17. 12. 2012
Dát tip

Děkuji Oldo


jejdavilda
17. 12. 2012
Dát tip

Pche, zase nějaké extrabuřty pro kritiky. Pryč s tyrany a zrádci všemi


Muamarek
17. 12. 2012
Dát tip

Ne, podkuřovací rozhodně ne - chápal jsem to jako dílo, které by mohlo být pro daného kritika jeho šálkem čaje, ne mu ale nějak lichotit...


Tak počkat, tady se píše písmákovi a pod jedním dílem kdosi naznačuje, že zadání bylo báseň pro kritika. Je to tedy podkuřovací kolo, nebo není? Jsem zmaten.

Tak to vidíte. Jejdavilda si nepřeje být kritikem a stejně mu napsali básničku.

Muamarek
16. 12. 2012
Dát tip

Možná to v pravidlech chtělo ještě víc zdůraznit, že stará dílka nebrat - i když proč jinak by to bylo anonymní...


Muamarek
16. 12. 2012
Dát tip

Koníku, já to nevěděl - až teď, dílko mě zaujalo, kliknu, a místo pro Markétu, koukám, že je to pro Lenku ze dne 4. 12....


a tohle bylo? já o tom nevím.. škoda žes to nenapsal pod dílo předtím - mohla jsem mít ušetřenou práci s předěláváním tabulky


Muamarek
16. 12. 2012
Dát tip

Vítězi gratuluji - ale nemělo to být nové, neokoukané dílko, které ještě nebylo na Písmoni zveřejněno?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru