Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zadání 61. SUPERKOULE - konečný počet děl v soutěži: 8

12. 02. 2013
3
11
1094

po dlouhých prázdninách se vrací k vaší ne/malé ne/radosti* soutěž KOULE (*nehodící se škrtněte)

 

Soutěžní díla postupně naleznete přehledně pod nickem soutěž KOULE. Pokud ho máte v oblíbených, budou vám na všechna soutěžní díla chodit avíza. 

 

<< soutěžní díla >>

 

 

Forma: prozaická miniatura  nebo jakýkoli verš (prosím nepoužívejte pokud možno gramatické rýmy)

Téma: imprese

vyberte si obraz, fotku, písničku, skladbu.. a nechte na sebe působit - pak si pod dojmem z viděného / slyšeného napište 10 slov, tak aby každé odpovídalo jednomu slovnímu druhu - no a nakonec napište dílo, kde se těch 10 vybraných slov objeví (v jakémkoli tvaru časování či skloňování)

zprávou mi zašlete:

1/ inspiraci (fotku, video nebo adresu kde je najdu)

2/ 10 slov

3/ dílo i s názvem a kategorií k zařazení

pro nejisté: 

Slovní druhy

·                    podstatné jméno

·                    přídavné jméno

·                    zájmeno

·                    číslovka

·                    sloveso

·                    příslovce

·                    předložka

·                    spojka

·                    částice

·                    citoslovce

 

 

Čas:           Příspěvky zasílejte do neděle  17.2. do 21:00,  

                   hlasovat bude možno do úterý 19.2. do 21:00.

 

 

Důležité informace:

Pozor!!! Soutěžní text nezveřejňujte pod svým nickem, ale zašlete zprávou na nick soutěž KOULE, který jej zveřejní za vás (hned jak si všimnu došlé zprávy, takže ve 2:00 málokdy).

Soutěžní díla musí být napsaná PO vyhlášení zadání každého soutěžního kola, dříve publikovaná díla nebo "šuplíkovky" - pokud budou zjištěny v průběhu soutěžního kola nebo po něm - budou hodnocena jen mimo soutěž.

Také prosím zapomeňte na vlastní svéráznou úpravu – tu si pak můžete dopřát po skončení soutěžního kola na vlastní stránce). SUPERKOULE je totiž „anonymní KOULE“, více ZDE.

 

Autory zároveň chceme upozornit, že v průběhu soutěže ani po jejím ukončení nebudeme na přání autorů zaslané texty vymazávat, důvody naleznete v klubu. Pište proto s rozvahou.

 

Soutěžní texty můžete po skončení hlasování zveřejnit pod svým nickem.

 

Pod svými díly samozřejmě nemůžete během hlasování reagovat jako autoři, nezapomínejte na to, prosím!!!

 


11 názorů

no - šak to je právě pod těma klikacíma odkazama - wiki   :o)


Oldjerry
16. 02. 2013
Dát tip

ono je to docela dobře popsané ve Wiki


ale netuším, zda-li to tam zjistíš úplně nejbezpečnějc  :o)


a kliknul sis na pomůcky v zadání? tam jsou definice aj s příkladama


Oldjerry
16. 02. 2013
Dát tip

Já byl vždy hrd na svou češtinu, ale najednou jsem zjistil, že nevím jak se pozná příslovce a co je v češtině částice... (:-D

zda-li to bezpečně víte, napište ....


Oldjerry
13. 02. 2013
Dát tip

Škoda, že už tu není Honza Gahura (Jagara). Ten napsal těch východů slunce 365 za jediný rok...


Sněžka
13. 02. 2013
Dát tip

Čím dál lepší... :o)


Fruhling
12. 02. 2013
Dát tip

Dobrý nápad tohleto, pokud psavci nebudou podvádět, mohlo by to dokonce vést k větší tvůrčí kázni při obrušování výsledného tvaru .)


no, já su někdy děsně mazaná totiž  :o)


ještě žes tam dala ten seznam!!! nevěděl jsem, že je jich tolik :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru