Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 69. SUPERKOULE

02. 07. 2013
0
10
598

 

tak tohle kolo bylo, co do účasti, vyloženě prázdninové, ale soutěžní díla mi udělala radost

jen škoda, že si je našlo tak málo čtenářů a komentátorů..

takže, tram-ta-ra-rááá! - vyhráli vlastně všichni Jednička

 

dílo autor počet tipů umístění
69. SUPERKOULE - "hrdinové" - dílo č. 1 Zordon 6 1. - 2.
69. SUPERKOULE - "hrdinové" - dílo č. 2 Janina6 6 1. - 2.
69. SUPERKOULE - "hrdinové" - dílo č. 3 Alexka 1 3.

 


10 názorů

pořadatel je totiž nemožnej, já bych se s ním o ničem ani nebavila..


Zdendo, předveď tedy, jak by takové "pořádné zadání" mělo vypadat, aby ho pochopil opravdu každý...:o)


Oldíku, já tu budu mít radši 3 dílka, než hromadu těch napsaných v cukuletu na běžné téma - to by asi celé konání KOULE ztratilo smysl (a nejen pro mne) - snažím se, aby se tu dělo něco navíc - na běžná témata si každý může psát několik děl denně dle libosti a neomezení - já si stěžovala spíš na (cituju): že si je našlo tak málo čtenářů a komentátorů... a nemyslím že by to zadání bylo za jakoukoli hranicí, byť sebevíc pomyslnou - a taky mi spíš než o témata jde o formu jejich zpracování  

koník


Oldjerry
06. 07. 2013
Dát tip

cituji : jen škoda, že si je našlo tak málo čtenářů a komentátorů..

Já sice chápu, že kvalita se udrží jen náročností, ale možná, že tato témata jsou už za nějakou nedefinovatelnou hranicí. Takže ano, náročný úkol a tři řešení... na to musí mít člověk náladu. Zatím co běžná témata mne inspirují ihned - na tomhle jsem si vylámal kusadla i přesto, že jsem mu věnoval tolik času, dokud jsem nepochopil, že tohle už je něco jiného někde jinde...

Blahopřeji těm třem, kteří našli inspiraci a napsali...


Janina6
03. 07. 2013
Dát tip

Blahopřeju ostatním a díky za hlasy a hlavně za skvělé téma. Psalo se mi fakt dobře :-)


Zordon
03. 07. 2013
Dát tip

Díky všem, kdo psali a četli, ale hlavně děkuju autorce soutěže za inspirující téma.Kočkodane, toho tvého tipu na Květoně si skutečně považuji.


téma náročné, dílka pěkná...gratuluji všem na bedně...


Kočkodan
02. 07. 2013
Dát tip
Blahopreji vsem, a predevsím tem, kterí to dotáhli na pomyslnou bednu. U císla jedna jsem si krome tipnutí i tipnul, ze je autorem Kveton. A ejhle, on pan kolega Zordon! Ale vskutku velmi vtipné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru