Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co by kdyby Sněhurka nesnědla otrávené jablko

19. 08. 2013
2
6
536
Autor
katybuby

Ozvalo se zaklepání. Sněhurka se podívala ven oknem. Venku stála škaredá babice s košíkem jablek. Sněhurce se začaly sbíhat sliny a proto přes veškerá varování trpaslíků vyšla ven.

,,Dobrý den, děvenko, dala by sis šťavnaté jablíčko? Co takhle to hezké červené?" ptala se převlečená královna.

,,Nesnáším červená jablka!" zařvala Sněhurka a vyrazila babce jablko z ruky.

,,Naval mi nějaké zelené!"

,,Ale, ale... mumlala si babka nevěřícně a otírala jablko.

,,Tak co? Sněz si to jablko sama, ty babice, když se ti tak líbí! Ty ho nechceš? Tak to máš smůlu!" zaječela Sněhurka a začala cpát babce jablko do krku.

¨,,Ne, prosím!" vzlykla královna a padla mrtvá k zemi.

,,A mám vystaráno!" zamnula si ruce Sněhurka a vzala košík s jablky dovnitř. Vybrala si jedno zelené a zakousla se do něj.

Najednou byla ještě krásnější než dřív, protože všechna jablka v košíku byla očarovaná, a to každé jiným kouzlem. Sněhurka byla chytrá a proto jablko označila nápisem PRO KRÁSU. Ochutnala ještě pár dalších, po jednom měla dokonce chobot, ale hned potom našla jiné, splaskávací. Všechny popsala a pak čekala na trpaslíky. Když se vrátili, každý zkusil jiné jablko a chválili Sněhurku za to, jak si s babicí poradila. Šmudla snědl zvětšovací a zkrášlovací jablko a byl tak krásný, že se do něj Sněhurka zamilovala. Po pár letech se vzali a žili šťastně až do smrti.

 


6 názorů

Alexka
02. 01. 2014
Dát tip

Jdu si pro zelené jabko :-)


Kočkodan
20. 08. 2013
Dát tip
Koment chválí katybuby = Kockodan se stastne zubí. [asi takhle: :-)]

katybuby
20. 08. 2013
Dát tip

Díky za další dobrou básniíčku :-)

 


Kočkodan
20. 08. 2013
Dát tip
Bába je zivotne naprosto grogy, Snehurka zkrásnela az dech se tají, potesí nejen pomology, jak velký úcinek jablka mají.

srozumeni
20. 08. 2013
Dát tip
zajímavá inovace...***

Danny
19. 08. 2013
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru