Díky Irčo. Ano, dříve byly některé věci trochu jinak.
Věřím, že budu za tři týdny vítaný makačenko. (mírný úsměv)
Blinkr, nemakačenko, štěnice...také pozoruji, že máš tip od R.L.. Jak se ten svět mění... a ty zůstáváš stále vtipálkem a to je fajn.../T.
Bud prosím te alespon obcas také polokeckou. :-)
Treba by ses mi, skoro neznámá Markel, mohla za pobaveni trochu odhalit. Myslím tim napsat mi do zprávy neco o sobe. Rozsah zavisí na chuti a duvere ke mne. Ale minimálne krestní jméno bych snad vedet mohl, jestli jsi Marie, Marta, Markéta, Martina ci nekdo úplne jiný. Predem dekuji alespon za nekolik vterin premýslení o mém prání. Unesu i zápornou odpoved. Pro vetsí sanci na odpoved kladnou posílám co nejmilejsího smajlíka. :-)
:-))), to jsem se nasmála, krásné blbůstky :-)) *
A TO .....JSI MĚ .................JEŠTĚ NEVIDĚL :-):-):-)................
Mít te za kolegyni, tak by se ze mne stával nemakacenko jen velmi, velmi tezko. :-)
Nemakačenko – spolupracovník, který přestal se sexuálním harašením:-):-)))))))))))))))).T
Dík. At más v porádku nejen kolena. :-)
snad to nebude tak zlý)))
Nastestí mluvíme o mém blinkání spíse na hypotetické úrovni. Zblití prijde, az opravdu nebude zbytí.
s tím blinkáním bych možná začala mít starost ohledně tvého věku(
Jako gentleman ti nemohu nenabídnout své zahrátí. A pozdejsího ranního blinkání se vzhledem k tvému veku jiz bát nemusís. :-)
mně je zatím jen chladno))))
Já být blinkajícím mrzákem, tak mi moc do smíchu nebude. :-)
BLINKR, MRZÁK)))))))),chachááá
A hledme, ted tady vykvetla i kopretina!
Pokud nejsi bludicka, tak me tvá chvála tesí a mohu zcervenat jako pivonka. :-)
Pro nás chlípníky jsou prskavky ptací vnady. :-)
... Prskavka - slečna šířící virové onemocnění.
Díky i stádecku o neco pozdeji prisedsích.
Neunikl mi ani zdarilý return v podání Nami 99.
a ´mně se líbí "pivoňka" ......... T***
Když se sejde více lidí,kteří mají ,,Gentleman" - gen provokující k smíchu,tak je vždycky sranda.
Geniální :) Hlavně Meniskus mne dostal...
Dekuji vám vším za ohlášky. Je dobre, ze jste pri ctení mého dílka nemeli tendenci stát se blinkry, spíse minimalne culíky. Podobných ctenáru se musím drzet jako stenice. S temi zenského pohlaví se doufám brzy sejdeme na nejakém pekném seminári. (digitální tlemícek)
Jedna perla za druhou počínaje blinkrem a konče štěnicí :-) *
takže Makarenko byl vlastně učitel sexuálního harašení? :o)
Dnešní sestava je geniální, opičáku!!! Ale nemakačenko mě rozbil na krupici... :-)))))) *t
Blinkr, culík, inseminátor, meniskus i pučista, dneska mne to sebralo! :-)))****
Ty jsi teda číslo! :-))))))))))))
Ementál,Hermelín - obyvatelé Sýrie