Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabička to myslela dobře.
Autor
Nami 99
Pravidelně každý pátek,jezdil děda Šafránek na pionýru nakoupit do Konzumu. Už byl podzim a tak mu starostlivá babička vždycky oblékla silný kabát, ale obráceně a zapla mu ho na zádech,aby mu mezerami mezi knoflíky nenafoukalo. Jednou se ale děda vyboural a zůstal ležet na silnici v bezvědomí. Našli ho manželé,kteří šli náhodu kolem a zavolali sanitku." Ležel tady na kraji silnice" vysvětlovali doktorovi." A než jsme mu vrátili tu hlavu zpátky dopředu,tak ještě dýchal".
18 názorů
Vigan - moc si vážím toho, že se mi snažíš pomoci a poradit,ale nerozumím ti ani málo.Nezlob se. Když pojedeš hodně rychle, třeba na kole a bude bezvětří,tak tou rychlostí vznikne protivítr,který ti bude foukat vždycky na břicho.Nikdy na záda.
Vigan - děkuji moc za upozornění. Chyby jsem se snažil opravit. Ale ta starostlivá babička,mu ten kabát oblékala obráceně úmyslně. Když jedeš,fouká vítr proti tobě. Prtože měl děda na břiše kabát v celku,tedy bez dírek, nemohlo mu dírkama nafoukat.Na břicho fouká,na záda ne.
aleš-novák
22. 07. 2014blacksabbath - děkuji moc,
vidíš,to mně nikdy nenapadlo,že i kvůli tomu se zapíná kabát na zádech.To se nesmí dozvědět máma,jináč budu pořát chodit obráceně.
blacksabbath
21. 07. 2014děda byl neposeda.... kdoví...proč mu bábinka zapínala na zádech...
manželé.....ty znám...úplně přesně.....jmenovali se Blboun a Blbice Nejapníkovi.....nebo že...Nejapník a Nejapnice Blbounovi........???:-):-):-)