Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZprávy odeslané na jiné číslo.
Autor
Nami 99
Paní píše zprávu manželovi : " Představ si, že ta kráva mu chce dát dvojku z chování". Samozřejmě omylem odeslala paní učitelce.
Petr jede za svojí přítelkyní a ona mu už poněkolikáté píše, jak moc ho miluje, jak se ho nemůže dočkat, jak strašně po něm touží ať jí pošle nějakou hodně erotickou sexyzprávu. Mladík zastavil, vyfotil si pinďoura a poslal omylem právníkovi, který ho vysekával z maléru.
Paní Jana měla milence Honzu, se kterým nechtěně otěhotněla. Dítě si chtěla nechat, ale zároveň jí hodně záleželo na tom, aby nerozbila rodinu. Napsala Honzovi SMS : " Musím tomu mýmu ještě jednou podržet, aby si myslel, že to děcko je jeho". Zprávu omylem odeslala manželovi. Dnes je šťastně rozvedená a žije s přítelem Honzou a malým Jeníkem.
13 názorů
Lakrov - děkuji moc za tipa. Je to podle skutečnosti. I to s Karkulkou v zoo byla pravda. Ten klučina si to dal v hlavě dohromady podle známé pohádky.
Ta strohá oznámení jsou -- zvlášť díky uvěřitelné formulaci samotných SMS -- celkem zábavná. Inspiroval(a) ses skutečnými událostmi? :-)
:):):)* ako si to asi vysvetlil právnik? že mu chce klient naznačiť, že ho považuje za k.....? :)
stašně - strašně - stratilo sa "r"
blacksabbath
29. 07. 2014tak v těch prvních dvou případech je to na laso...
ten třetí lépe dopadnout nemohl.......T***