Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Trpím netrpělivostí

08. 08. 2017
8
11
924
Autor
Oldjerry

*

         Cukr černě chutná po melase
         v slunci příchuť stopy žabí mám.
         Po tobě je díra v prostoru i čase -
         - z obrazu mi zůstal jenom prázdný rám.
         Dva jsou třikrát více, než jeden a zase
         míň než jeden, když jsem zůstal sám...

        ...přítelkyně moje milá, vrať se...
        ...kurvafix – co já se načekám!


11 názorů

Oldjerry
13. 08. 2017
Dát tip

Jsem rád, když si mé věci přečteš i ty, ale jinak já předpokládám - naiva - čtenáře, kteří ku každému slovu nepotřebují vysvětlivku významu. Ona ta poezie (to bys snad za ta léta mohl bezpečně vědět) je spíš o náznacích, než o  definicích. Asi jsme to holt!! každý pochopili jinak... Jinak si považuji, že jsi mi svůj názor napsal když jistě víš, že je to prakticky zbytečné.  Tohle bych psal mlaďasům, kteří jsou ještě adaptibilní, zpracovatelní a vnímavější k tvým jemným náznakům. Mne už nepředěláš ani ty, ani nikdo jiný.  Já si tu s tebou píšu... teď udělám tečku a v tom momentu!! zapomenu, že je jiné Norsko, než skandinávský stát.

Jedině, že bys byl ještě i Oslo...

 


Norsko 1
13. 08. 2017
Dát tip
Nezapřeš Villona, Oldo, ale jakobys v závěru zapomněl, co chceš říct

fialka...
10. 08. 2017
Dát tip

TIP :-)


Oldjerry
09. 08. 2017
Dát tip

Děkuji vám všem bez rozdílu věku a pohlaví, že jste tudy pročetli se až ku tipu a slovům pár...

agáta 5 - to ještě nevíš, jaké jiné poklady tu jsou... dej si do rubriky hledej dílo slovo, které považuješ za nejhorší, nejsprostší ... a pak už se jen div... tím se neomlouvám: poezie  vychází ze života a je hlavně o něm - ovšem nahlíženém jak by se řeklo:  Pohledy odjinud (pojmenoval jsem dokonce právě takto svou novou knížku). Je ale nutné, aby takto použité slovo mělo adekvátní smyslovou náplň - používat je jako nefunční a zbytečné vulgarizmy ovšem odsouzení zaslouží. 


zvedavec
09. 08. 2017
Dát tip

ako tej diere rozumiem - asi všetci rozumieme


...po tobě je díra v prostoru i čase....

líbí, neboť každý z nás trpí netrpělivostí, myslím, že i bez posledních veršů, by měla silně vypovídající účinek, když se ohlédnu, je lepší, než pár tvých posledních, asi ji přidám do svých oblíbených, T*


agáta5
09. 08. 2017
Dát tip

kurvafix se neříkááá :)))  líbí se mi první tři verše a to moc a za ně ti dávám tip :)


Diana
09. 08. 2017
Dát tip

Dočkáš se, držím palce! Název fakt vtipný!*


Gora
09. 08. 2017
Dát tip

To je dobrý kousek:_)


Kočkodan
09. 08. 2017
Dát tip
Jardo, název není to jediné, co se mi na tvém dílku líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru