Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehřích
Autor
Danny
9 názorů
život je řeka, ta tě tak jako tak smete do proudu! ano, nevměšuj se do osudu! :-)
To nic asi nebude zas tak úplné nic... ale to už by ses musela zeptat autora, já jsem nastínila jen své vlastní pochopení a třeba jsem se netrefila :)
Já si dovolím chápat to tak, že když se ego vměšuje do našich záležitostí, stavíme jakousi byblónskou věž
hm. pokud nevážně, pak neoriginálně, pokud vážně pak plané postesknutí.
A pak je tu rovina filosofická.
Ale moc jsi mě nepřesvědčil k diskuzi o vnímání slova hřích, vlastní a vměšovat se, tím textíkem.. ;) Jsem sice tomu nakloněná, už dlouho jsem nikomu nevykládala např. převratný chápání tzv. smrtelných hříchů, ale ...nepřesvědčil jsi mě :)
na pomezí banality a bezmezného impulsu, jako kdyby nebyla ani skulina pro smysluplné slovo.. Bojí se autor říct víc, anebo je řečeno v kostce vše chtěné? mhh. nerozpoznám a tedy ponouká spíš méně, než více.
představuju si, o co asi jde a jak důležité tytp záležitosti jsou, ale určitě pekelně důležitý:)