Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se________
Autor
atkij
možnosti představ
jsou ve většině případů o škálu barvitější
než finální obraz
každý holt nemá ten správný talent
udržet důmyslnou kompozici
rafinovaný výraz
perspektivu
tlustou čáru svede každý
23 názorů
Máš pravdu, tohle mne nutí skončit své psaní na Písmáku. Vůbec jsem si nepamatoval, že jsem ji četl a dokonce dal tip. Zůstalo mi to v makovici a napsal vlastní verzi, aniž jsem si uvědomil co mne ovlivnilo.
Mažu to
No a představ si, že v mé prvé knize povídek má tlustá čára podstatnou roli. Jednu sťat - pardon, překlep (ale pěkný) stať jsem uzavřel větou: "TLUSTÁ ČÁRA JE BLBOST"... Odůvodnění a to zcela výmluvné v textu - takhle je to trošku vytrženo z kontextu, ale stojím si za svým.
A ty to máš za **
Zejména hrůzy se mi zdaj vždycky horší, než to skutečně dopadne.
Hezký, ahoj Y.
Říká se "nikdy neříkej nikdy" a nedělej za ničím tlustou čáru, ale někdy se udělá sama...
Ještě je člověku trochu známej svět okolo rozměrů deset na minus osmnáctou. Ale dá se spočítat, že MUSÍ existovat i (pravidla, život) někdo okolo minus pětatřicýtý. Co tam je, pod touhle tlustou čárou? To neví každej.
Konce a zkratky ti slušej. Jakobys teď už... nehrála. Ale neber mě moc vážně. Každej mluvíme skoro pořád jen o sobě.