Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúzkou silnicí
Autor
atkij
úzkou silnicí
stále za fekálním vozem -
na hovno!
17 názorů
Slavomir Mily
11. 10. 20198-))))))
Silene, je pravda, že v této podobě to bude blíž miniatuře. Ale já si nemohla pomoci, nesubjektivně, s vyjádřenou emocí mi to nedalo:)
Mě to, atkijko, nepobouřilo, naopak pobavilo, ovšem víš na čem jsem se zasekla? Na výrazně vyjádřené emoci, jestli to jako... jó, nebo né.
No, a jelikož jsem líná, zůstala jsem zaseknutá, jen se přiklonila k myšlence, že je zmíněná emoce poměrně univerzální, takže krom samotného způsobu vyjádření asi, s nímž se někdo ztotožní, někdo ne - je to ještě vůbec emoce?
Není to už konstatování?
Fakt mi ty gordický uzly furt nepředkládej, musím štípat třísky.
Já jen, že tu žádné vulgarismy nevidím. Jenom moment jednoho dne, kdy jedu úzkou okreskou za fekálem, který se plouží, nejde předjet a je to na hovno.
Mimiatura je vtipná. Že načichne báseň? Lidstvím... :)
v poezii se na sprostá slova nehraje snad.. jakožto v literatuře vůbec.. život prostě no.. ale musí se to umět :)
Díky všem za názory, byť protichůdné, náměty ke zlepšení (ty zas moc neberou mě). Naprosto chápu i něčí rozhořčení. No zas tak sprosté slovo...
Mohla jsem ve třetím verši napsat
... "na hovno" říká... ale proč si hrát na slušnější...
Všem přeji šťastné a klidné cesty kamkoli:)
:)
Jak je vidět, střevo (básnické) umí vyprodukovat úchvatné věci. Já ze tvého dílka cítím hlubokou niternost a obrovskou dávku člověčiny. ;-)
Vážněji řečeno - mně se to líbí.
Jitko, poslední bych taky nahradila, tady mi to přijde jako "zdvojení", ale námět jako celek mi přijde dobrý. S tím Goghem jsem netušila, že je to prý "omleté", já to čtu prvně u tebe a je to ostrovtipné...
myslím, že by to šlo i bez toho vulgarismu, ten hovnocuc navoruje fekální téma sám o sobě, co takhle.
Úzká silnice ---
hovnocuc drží se těsně
přede mnou
Určitě kvalitnější než naprosto laciný (a pro mě navíc i trapný) Gogh, postavený jenom na...(ach, ten věčný náběh k aforismům, epigramům a jiným TĚM). Tady dokážu i překousnout poslední řádek - jako subjektivní hodnocení celé situace - což i pokročilý začátečník ví, že co?
TP