Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFouňoviny 1/2
Autor
Kočkodan
Je mu to platný jako mrtvýmu mobil.
Dobrý volající pro lepší signál i přes plot skočí.
Operátor se nažral a zákazník zůstal nad účtem celý zkoprnělý.
Kvalita signálu byla tak zvláštní, že slyšel jenom to, co chtěl.
Pro pár korun by prodal i svou babičku . (prastarou Nokii)
Koukal na to jako tele na nový smart phone.
Starý tlačítkový mobil nově na dotyky displeje reagovat nenaučíš.
Než se oženíš, tak se na tobě operátor zahojí.
Kdo prostě mobilem o beton hodí, ten sobě (i jemu) škodí.
Volat můžeš, paušál platit musíš.
Trpělivost přináší signál.
Kdo jinému do mobilu kopá, ten mezi choleriky spadá.
47 názorů
:-) Jéé, to znám. Má egouška to je zkouška. A kdyby se Ti někam zatoulala ješitnost, klidně si napiš, ráda se rozdělím. Zdravím Tvé souputníky a zas někdy na písmenkovou viděnou. papa
Oj, tož ti pěkně děkuji. Nastartovala jsi u mě proces tetelení.
Rovněž díky za tip, i když je nesbírám a (kromě soutěží) nedávám. Pokud se ještě někdy pustíš do přelouskávání mého výtvoru, tak bohatě stačí, když se ozveš jenom slůvky v komentáři. A nenajde-li se mezi nimi – jako dosud – žádné patřící do kategorie vulgarismů, tím lépe.
Egoušek s ješitností tady do mě pořád šťouchají, ať ti raději ještě jednou poděkuji, tak tak činím. No a když teď přidám i smajlík, elektronická huba mi taky určitě neupadne a nebude mě to stát ani euro... :-)
Však je to taky velmi záslužná činnost a hned tak každý ji neumí. Važ si sám sebe, my (podle toho co píší ostatní se osměluji) si Tě taky vážíme a jsme rádi, že Tě tu máme.
To já děkuji tobě, Chary. Fungovat jako dodavatel odvahy (a úsměvu) mě těší.
Děkuji za dnešní první úsměv tady na Písmáku a dodání odvahy. Když sem můžeš napsat tohle, a lidi to čtou, jdu to zkusit taky.
Díky, Milane, za tvůj dvojkuk. Vypadá to, že svého počínání nelituješ.
Arwen Leinas
16. 08. 2020he he :)
Jsem rád, ze sis vybrala z mnoha a mnoha tisícu prídavných jmen práve ono „vtipné“. Díky.
Vtipné - zvláštˇ se mi líbilo - kvalita signálu byla tak zvláštní, že slyšel jenom to, co chtěl. Je mu to platný jako mrtvýmu zimník.
To nepochybně, ale Kočkodan si mě získal tím, jak virtuálně zakřičel té staré paní v nemocnici do ucha, že "dobře dceru vychovala" :-)
Béé béé (citoslovce pláce)… tak to já bych byl radsi, kdyby sis myslela, ze jsem vtipný… (mrkající smajlík)
Hlavně že tě napadlo něco v tom smyslu, že Kočkodan asi není tak úplně nevtipný... ;-)
AFRODITO, já tady spláchnu jedním svým poděkováním čtyřlístek tvých komentářů. Zdá se, že ti nákuky u mých dílek psychickou újmu nezpůsobily. A pokud se dokonce tvoje bránice mým přičiněním pohnula, tak mám obzvláštní radost. Čus. :-)
Bohužel jsem to dílo A.N. zmiňované v prologu nedohledala. Co znamená číslo 87? On má těch děl snad tisíc!
Skvělé hlášky* :-) Pro človeka jako já, který mobilem nikdy nevolal, má tohle dílo přidanou hodnotu. Díky!
S dávkou nadsázky (a s výjimkami) se dá i říct – čtenář komentovat může, autor reagovat musí.
Worm de Flour
20. 02. 2020Volat můžeš, platit musíš! Jak výstižné!
Jsem si takřka jist, že vy všichni, kteří jste jakýmkoliv způsobem zareagovali na dílo autora Kočkodana Fouňoviny ½, byste si zasloužili poděkování. A také se ho vskutku právě dožíváte. Stalo se tedy to, co zřejmě Jan Sladký jako první v naší kotlině označil za tzv. win-win situaci.
Čiň operátorovi častým voláním dobře, účtem se ti odmění.
Nenadávej na signál, když máš nakřivo mobil.
Byl všemi operátory nas.aný.
Tvářil se, jako kdyby mu uletěl signál.
Bez satelitního telefonu ho v normálním mobilu na Sahaře nikdo neslyšel, byl to hlas volajícího v poušti.
:-)) ftipalku ... v cizině volám, ale nekdy se nic neozývá, až pak doma ČTÚ
Ten, kdo mobilem o beton hodí,
s rozvahou zláme mu kosti,
k lepšímu životu možná se zrodí,
zbavený závislosti....
Kočkodane, naprosto perfektní, nová česká frazeologie! :-))) Tip.
Ještě troška z mého mlýna: jak se do mobilu volá, tak se operátor s platbami ozývá.
Mám ráda tvůj humor, je fajn, že po příčení a hlodníčku zase něco jiného.
Evženie Brambůrková
28. 10. 2019Já jsem to tele. Na nějaký nový a ještě chytřejší bych tak čuměla. :-)))
Karpatský knihomoľ
28. 10. 2019zábavné phouňoviny
Volat můžeš, paušál platit musíš. :-) - ještě, že tak... vše pěkné včetně komentářů kolegů humoristů!
Supr nápad a usmívám se....
Jak se do mobilu volá, tak se z něho ozývá.
Tak dlouho na mobilu povídáš, až se ti ucho utrhne.
Ze slovníčku:
Mobilizace - orální sex po telefonu.
Telekomunikace - rozhovor mezi telaty.
super
najpoučnejšia je pre mňa "Kvalita signálu byla tak zvláštní, že slyšel jenom to, co chtěl."
Jak se na tebe někdo utrhne, tak mu dlouho nevoláš.