Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo mi vyprávěla babička
Autor
Nami 99
Děda v Jablonném na trhu koupil krávu. Byla celá černá. Cestou zpátky domů do Bystrce se stavil v hospodě. Chlapi si z něj dělali legraci, že si koupil čerta. Když pokračovali v cestě, byla už tma. Přišli před Boží muka, kráva se zastavila nechtěla jít dál. Děda s ní nemohl pohnout. Nevěděl si rady. "No tak s pomocí boží pojď." Řekl. A kráva šla.
37 názorů
Helen Zaurak
06. 12. 2020Děkuji, ráda jsem četla, usmívám se :-)
Evženie Brambůrková
24. 03. 2020:-)))
Sedíme okolo stolu u babičky Je mi asi 6 -7 let.
Babička položí lžíci : " tak zaplať Pán Bůh..."
Já vykulím oči: " Babí, proč by on platil, když tys to snědla?"
Prostě jsou babičky boží a ty druhé ;-)
Philogyny - děkuji moc
Některé jsou dokonce na takové úrovni, že se s nimi setkáš třeba i na úřadě.
Tomu bych i věřila. Krávy jsou chytrá zvířata. Někdy nad úrovní psů. Nékdy i lidí. :)
Tak zjišťuji, že vedle ovčí babičky existovala vlastně i kravská... Ty to budeš určitě brát jenom jako humor, ne hrubý útok na předkyni. :-)
Boží muka... Trhlina v časoprostoru kde se věci dějí jinak než obvykle... A to hovádko Boží to cítí víc než kdokoli jiný... :)
Karpatský knihomoľ
05. 11. 2019/*
dievča z lesa
05. 11. 2019tak toto je život zo srdca