Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehaiku po česku s nabíranou sukní___
Autor
Philogyny
Přemrzlé šípky
hejno vrabců rozezpívá trny i mě:
úplněk se zatím nevyjádřil
20 názorů
pro trojort
...hřeší na svou pověst...opěvovanýho vševidoucího proutníka? :)
pro Kočkodan
Naskočily mi ty naše krásný nabíraný kroje pro květnatou mluvu... nekosený zahrady pro včely s vlčími máky a kopřivami, co dosahujou jabloním po bradu...
Nemám ráda zastříhavaný tvary: přírody, ani básní... :)
Děkuju.
Názor úplnku stejne není relevantní, úplne stací, ze se ted vyjadruji já:
Opet saramantní název. A obsah za ním nikterak nepajdá (obvyklejsím slovníkem - nekulhá).
nafučený úplněk a šípky si hrají na trny :)) dočkáš se ...
pro revírník
Já si je onehdá natočila na mob, ten zpěv i jak vylítli, neskutečné, co se jich tam vejde...:) Děkuji.
Pro Alegna
...jsou opravdoví ve svý upřímnosti: ( ztratíš se) ...ani se ti nedivím...
Pro Norsko 1
Knihu Už zase skáču přes kaluže bezelstně milovala. Ale kdo nám věří? Teď se hádám s myslivcema. Nevěří mi. Primitivní chudáci. Bez citu a fantazie. Nevěří mi: ale já píšu pravdu. Usmívám se. I bez bezchybnýho pravopisu.
Úplněk se zatím nevyjádřil,bo má eště chvílu čas... Až do dvanástého... ;)