Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seleden 2020
Autor
Philogyny
Zem ve tmě
otevírá zívající mordy pro akordy
černé zvěře
(je čas chrutí)
abatyše tiše pochodují v nekonečné
řadě svíček z bílého mramoru
nevěřím amorům
obcují s cizí láskou
tvůj penis dech nad mými vlasy
peklo nejistoty
čajovou lžičkou rozbiju krustu
Satane ustup
zhasni sníh
--------------
--------------
--------------
16 názorů
U tebe se člověk nikdy nezklame. Vždycky si řeknu, že mě znovu nepřekvapíš, ale... tohle bych nečekal. Je to opět něco nového a krásného. Tvůj pohled je jedinečný.
pro Norsko
...kdysi ji přednášela, tu jeho báseň, soutěžně...
jinak byla pro rodiče fiasko, dala spolužákovi pěstí, až tekla červená a tak..jsem pořád stejně impulsivní a někde jinde, než bych měla být...
děkuju
pro Musaši
někdy to sebemrskačství neuškodí... :) a tak jenom to svý děkuju
pro Štírka
...začala ji psát v noci na posedu, je to jiný svět, bučiny ve tmě ...
pro Benetka
...přesně tak to je, někdy si říkám, kolik je v nás skrýší a zvřat, tělo si někdy dělá co chce a hlava taky... :)
děkuju
Už ten prolog je takový apelující, nutící k vlastní konfrontaci. Líbí se mi, jak se s tím "nemažeš":)
Satane ustup
zhasni sníh
——-Píšeš velice sugestivně... Proniká to do hloubky. Hodně dobrá báseň ...
Abatyše jsme řikali naší pí. vedoucí... A já to dokonce nechtěně zrýmečkoval: Abatyše číhá tiše,cení zuby ze své skrýše! :D
Ale jinak to Tvé dílko čtu opakovaně,a dívám se do své dlaně jak ten penis dýchá a žije vlastnm životem. Já jsem tady,a ON za plotem...