Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehon/I/2020
Autor
Philogyny
Pod úhelnou vteřinou
les bílý jako lícní kosti smrtky
příliš mnoho
palných zbraní
očí nohou
les přišel o stín
ty o svítání
v umělém spánku
slyšíš křik vran ran
okno dokořán
_______________
16 názorů
trojorte, žlutě..?
tady jen popřát, ať se ten stín zas potká se zeleným lesem..
chválím taky:) bo to chce nelhostejnost, odvahu se postavit do očí rypáku, litovat, nelitovat ... a pušku:) měla bych možná tak tu odvahu - asi ne e:))
Za svítání mám okna vždycky ještě zavřená a taky mívám ještě zavřená i víčka. Ale i pod zavřenými víčky často pronásledují černí jezdci bílou laň v šedém lese ze stínů.
Evženie Brambůrková
02. 02. 2020Jen ten sníh to letos kazí.
pro lawender
Včera mne pochválil myslivecký hospodář. Střelila už druhé poraněné prase. Taky se poslední dobou budím, nemůžu spát...
Děkuji. :)
pro revírník
Jsou dvě verze, ale pravdu ví jenom ti dva, že...
Mám pocit , že se snaží chránit kamaráda, před takovými lidmi se skláním.
třeba je to všechno jen umělý spánek :) občas se probouzím, když se mi něco zdá. Super přemýšlení s tebou, Phil ... rozostřené :)
Stručná báseň, a výstižná. Lituju obou, snad ještě víc střelce. Čert mu nakukal střílet, kam nevidí.
Já na hony nechodím, jsem spíš proti nim. Zažila jsem si to svoje...
Toho člověka znám, střelil ho kamarád a bojuje o život. No.
A tak děkuji za nakouknutí. :)
Phil, tobě ty básně vždy pěkně ladí, a obsah zajímavý - těším se na Hon II.