Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebez roušky
Autor
Philogyny
Nebudu vzpomínat na to
že ses mi pokoušel tykat
byla jsem bez roušky
po křestním jménu svatá
ty kat
______
pod levou stranou černé komory
odkopávám pohozené steny
_______
ty věšíš na stěny pořád ten samý negativ a
mezi pokryvnými růžemi svítí jehnědy:
utajené semenáčky jívy
že jaro?
ó, jak banální, viď
________
jsi jízlivý a mi
přibyla na čele jizva
jen pár stehů
nehojí se
krev teče do tří stran
vsákne do očí
pod třísla
______
ve tmě z ní vykřičím divoká zvířata
ráno nezaženu
umřu dřív, vím to
21 názorů
Moje zamilovaná kniha a taky mám Vejce a já. Brávala jsem si ji kdysi do nemocnice...děkuji.
Zajímavé, silně pocitové.
Lékaři se často snaží působit optimisticky, aby povzbudili. Proč ne? Když je řeč o vzhledu, vzpomněla jsem si na pacienty s tuberkulózou, kde je příznakem nemoci též ruměnec ve tváři a lesk v očích. Vypadá to prý pěkně, ale není to dobré znamení. Píše o tom Betty MacDonaldová v knize Co život dal a vzal.
pro lawender
Dneska jsem si sama s předstihem vytáhla stehy. Zítra ráno do Opavy k lékaři a snad bude všechno dobrý... :)
Děkuju.
trochu trápíš:) ... netrapně, jen tak - a_si jako les :)
Já se omlouvám, napíšu všem najednou, bolí mne pořád hlava a oči, nedobrovolně slzím přes otoky.... Kopla mne puška, nedala si pozor.
Dg: Otevřená rána očního víčka a periokulární krajiny
Bolest mi nevadí. Ani ta krev.
Spíš, když člověka někdo trápí.
Děkuji za zastavení. Potěšilo. Moc. :)
Viviana Mori
31. 03. 2020Mně se to líbí celé, dle názvu jsem si nejprve říkala - tak zkusím teda další věc s velmi aktuální tématikou, co to zase bude - a ejhle. Tohle od básní očekávám, že se z nich posadím na zadek. Velmi smutná, syrová, děsivá. Ukládám si ji, abych se mohla vrátit.
B.Ezejmenij
31. 03. 2020!
Evženie Brambůrková
30. 03. 2020Zvláštní.
blacksabbath
30. 03. 2020Ahoj...z Tvého díla mi zamrazilo. Jsi v pořádku ?............*/***
Máš svůj styl a je výrazný, zajímavé je v současné době zařazení názvu ...bez roušky... a jejího využití v textu. Nabízí se hned dva významy, jen ne ten koronový a to je v tuto dobu milý bonbónek.
píšeš "na dřeň". Čtu Tě ráda. Život je pár fotopastí... a my do nich padáme, ač víme, kde je čekat... a už se ani neptáme proč...
Smutno strašidelné, až se o tebe bojím...
všechno jednou sroste :) i rozraženej čas. Vím to :)
Úplně by mi stačilo prvních pět řádek. Ty jsou totiž S.U.P.E.R.! :)
A jinak už začínám být alergický na slovo ROUŠKA... :D