Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seticho o labutích
Autor
Philogyny
25 názorů
Je to povzbuzující a utěšující. Mně jako humoristovi sedí přesně a jemně - zvelebit den drobnou taškařicí. Bezva.
Hezké! ;)
Včetně komentářů. :)
A taky mám svůj příběh s obrazem! :D
pro Evženie Brambůrková
S některými malíři jsem v kontaktu, zajímá mne, kdo obraz maloval a všechno okolo něj. Jeden mám s vlky, darovala ho synovi, moc se mu líbil. Napsala mi, ať k němu napíšu pocit. Byl to její oblíbený, neuvažovala o prodeji. A tak jsme se sešly, vcítila jsem se. Ty obrazy jsou můj svět, dotýkám se jich, když mne něco trápí, tak na ně koukám a přemýšlím. Věřím na jejich energii, na něco věřit musíme. Asi tak. Jo, mám je všude... :)
Děkuji.
pro bixley
Koupila si dva, ten druhý se jmenuje Indicie, ráno po něm přejížděla prstama a mám pocit, že v jenom křídle je zatřené opravdové pírko, nepřijde mi jako vrstvení barev, je místy plastický...napsala dopis, uvidím... :) Děkuji.
Evženie Brambůrková
18. 04. 2020Mám ráda zajímavé a neotřelé věci. A to je tvé dílko i ten obraz.
Díky za odkaz... tvoji mini vnímám jako osobní, upřímný textík a pro sebe si nacházím...:
pro Blacksabbath
než jsem to tu sepsala, tak se mi podařilo snad poprvé v životě připálit jasmínovou rýži... :)
děkuji
blacksabbath
18. 04. 2020pěkný pohled ..... už ten název.....odkaz funguje.....*/****
pro lawender:
Přidala jsem link, snad bude funkční... :) A děkuju.
Dala bych odkaz i na tu autorku v galerii, ona má opravdu zajímavé obrazy, ale aby mne tu někdo nakonec nenapadl za skrytou reklamu, třeba...
Jinak příběh vykládám snad každému, smějeme se, že, mi to přišlo krásný...
pro Rádobyslav z Hájku:
Nevím, o čem to mluvíte. Nikoho tu nepochovávám. Nemám ve zvyku se litovat, udělala jsem si to sama, neudržela zpětný náraz. Mám památku...
Co je kýčovitého na tom, že měla otřes mozku a koukala z okna na to své čapí hnízdo? Fotím ho už roky a je to můj život.
Autorka obrazu se uzdravila, maluje zase svá krásná plátna a já k ní chodím na návštěvy, pokochat se. Nemůžu mít doma všechno, co bych chtěla. Zdá se Vám to kýčovité? A nebo má galeristka, se kterou si roky píšu? Nebo manžel, který mi řekl to, co řekl? Má mě rád. Byla to neuvěřitelná souhra náhod a tahle povídka je pravda. Od začátku do konce. V ložnici mi visí labuť, mám vedle sebe svou psici, chodíme spolu i do práce, protože se ode mne nehne ani na krok a tuhle povídku v žádném případě nesmažu.
A tak hezký den přeji.
:) mohla bys vložit i ten obraz, mám ho pořád v hlavě ... ty píšeš strážce, ale je na něm něco zneklidňujícího - spojení energií? Já bych si ho nad postel nedala, mně vyvolal vzpomínku na kačenku co, neviděla (měla na oku takový zvláštní útvar ...) tak jsme ji krmili rohlíkem a odháněli ostatní, aby jí to nesežraly - a pak se ten pidišneček (vypadalo to jako šnečí ulitka) z toho oka odloup :D Něco někde po dně chytla na peří, když se potápěla, a když oschla, tak odpadlo :) moc jsme se smáli, že dostala nažrat nejvíc - a úlevou :) Obrazy působí různě. Ale ty máš strážce! :)
Tolik slov kolem labutě ... je krásná :) A ta na tom obraze zvláštní, zvláštní pocit ... vybrala sis ji a ona tebe. S některými věcmi se prostě hledáme, až se najdeme -
Věta: Až se zotavila, dala jí volnost - je taky zvláštní, tvoje:D Příslib času