Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePonožkový detektiv
Autor
atkij
Ponožkový detektiv
už je celý bledý.
Ze zástěry tahá lupu.
Je snad v koncích? Tedy,...
zatím rozhrabuje kupu,
kroutí hlavou, k levé pravou
marně hledá, hledá, hledá.
A pak luskne, křikne: "Leda?"
Rychle běží o patro níž,
zapátrat v psim pelechu.
Mámin smích pak zaburácí
z přízemí až nad střechu.
"No fuj, to se dělá?
Příště bude mela."
A já radši po psím mizím.
Tedy spíš jak když mě střelí.
Ať ponožky pouklizim,
dřív než máma - detektiv
vypátrá mi pod postelí
tyhlety a tamtu vzadu.
A že jich mám pěknou řadu.
14 názorů
Jé, děkuji za milý komentář. No, u nás stále vede fenka. Pomožky od synátorů ji stále "voní". Jinak je zlatá, ale pokud se k nim dostane(a to není nijak zvlášť obtížné), je to jasné. Vrátí, s přidanou(odebranou) hodnotou - dírou:))
guy, i přes komentář bez znalosti člověka (Tebe), se mi chce radostně zaňufat. Tvá milá vlídnost mě tolik těší. Navíc jsi popsal dost podobně i naši psí realitu:) Mnohokrát děkuji.
Fajn, připomnělo mi to dávné časy .. náš Brit byl poměrně dost vybíravý, soustředil se hlavně na ponožky syna - zřejmě byly nejchutněji propocené, vždycky jsme na něm poznali, kdy si tenhle zákusek dopřál, pak už bylo otázkou času, kdy ponožku mírně natrávenou najdeme v trávě v odlehlém koutě zahrady .. :)
Evženie Brambůrková
28. 07. 2020Vnučce se to líbilo. :-)))
Já po nich pátrám triedrem. A kdo by to byl řekl, že zrovna tahle fusekle bude tak vytahaná, že dosáhne až k atkijkovým do pelechu... Nebo pod pelech?
Asi všude stejné, ta naše si pod podložku pelechu taky nosí poklady a žvýká a žvýká... :)
mám ráda tvoje nápadité rýmování - a na každé ponožce žmolek vtipu (když ponožku vůbec najdeš, ovšem:)
blacksabbath
26. 07. 2020hihihihihi.....................to je božííííííííí.................a já kde mizí.............*/*********
Kočkodan
26. 07. 2020Rotvajler je celý vzteklý,
vrčí „prevít“ Brok,
že teď přišel o fusekli,
o svůj favourite sock.
Psům nadávám opravdu jen v naprosto nevyhnutelných případech, když to například potřebuji kvůli rýmu. A použil jsem zjemňující uvozovky. ;-)
(Mimochodem – nejlepším detektivem na ponožky je Klubíčko.)