Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- XCV -
Autor
per_zay
-
na konci prázdnin
znám jména všech pavouků
z kadibudky
-
15 názorů
Mně osobně by se možná víc líbilo. kdyby pointou bylo poimenovávání pavouků - a ne jejich umístění v kadibudce, ale i tak je to vtipné a chytré.
alt. verze:
na konci prázdnin
znám všechny pavouky z kadidudky
jménem
krásně letní:) evokuje vzpomínky na dětství - dodneška si pamatuju každou jejich nohu a rozmístění pavučin ... ale co to všechno bylo proti výhledu do kraje - to rybenky a kachlíčky nikdy nedoženou - ty útěky, když se něco pohlo:)
Pozor n potíže s hemeroidy...pobýváš tam nějak dlouho...:-))Kdysi jsem měli na táboře jich cca 30. Hodně dětí jezdilo, vedoucích skoro 50 .Žádná kadibudka neměla dveře ani ty pro vedoucví. Aby je někdo zvenčí v budce nezavřel, jak se kdysi stalo - někdo tam byl v lese několik hodin uvězněný - správce vyndal dveře. Což znamenalo, že vedoucí chodili na kadibudku s novinami. Rudé právo bylo opravdu velké rozměrem. Usedlo se, noviny rozevřely a občas , když šlo kolem dítě na jinou kadibudku, bylo třeba vystrčit hlavu za novinami schovanou a odpovědět na pozdrav. S Láskou vzpomínám na kadibudky.
začátek prázdnin
pavouci v kadibudce
zatím beze jmen
blacksabbath
22. 08. 2020vtipné...i komenty....:-)))).....já hned všeho nechám.....vidím-li pohyb na síti.......hbitě utíkám ven.....*/***
Určitě se jim bude stýskat. :-)))