Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStudentská láska -
Autor
Nami 99
Ptal se student Bláhový spolužačky Jiřky,
zda by mohl zasunout, mezi její čtyřky.
"Můžeš, klidně zasouvej - do žákovský knížky."
34 názorů
Jak si prospěch zlepšit? Návod
od studentky Evičky:
Ukaž čtyřky učiteli
a máš samý jedničky.
Od trojek nahoru by to šlo.
Aha, preto sa niektorí žiaci tešia do školy.
Norsko, máš pravdu. Ale na londýnské periferii 19. století bych se cítil jako doma. Žádný zákoník práce, dlužníci museli do vězení, kdo nepracoval, umřel hlady. Tak se rodí pokrok.
Vidíte, Nami a Aleši: Všichni tři mluvíme jednou řečí a přece každý o něčem jiném!
Vidíte, Nami a Aleši: Všichni tři mluvíme jednou řečí a přece každý o něčem jiném!
Já Lucie píšu...
23. 02. 2021Čtyřky jsou super! Jedničky už by byly přeci pro Bláhu moc trapný a Jiřka by nezažila takové vzrůšo :)
TIP!
aleš-novák
23. 02. 2021...a na konci školního roku přijde vysvlečení...
aleš-novák
23. 02. 2021když v tomto kontextu spolužák řekne spolužačce "ukaž mi svou žákovskou...", má to sdělení podstatně jiný smysl...:o)
Prosecký - ale žákyně se známkují podle vědomostí, nikoliv podle velikosti postavy. To by všechny pod 150 cm měly vyznamenání.
Která to byla třída? Na mě jsou čtyřka příliš vysoké známky. Za ideální považuji něco mezi dvojkou a trojkou.
Prosecký - čtyřky jsou super. Jenom učitelé to nechtějí pochopit..
i čtyřky můžou být vyznamenáním...