Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev levé...
Autor
atkij
v levé Astra
v pravé rudé růže -
8. 3. 2021
26 názorů
Tip a trochu kočkodanovská variace:
V levačce bílé,
v pravačce rudé růže. -
Osmého března.
Pavle, díky, s těmi daty máš pravdu. Taky jsem si je postupně začala přejmenovávat podle počátečních slov. I pro mou lepší dohledatelnost. Zde je na místě, přesně, jak píšeš:)
fusky - sebepoškozující potíže naštěstí nemám. Takže když žiletky, jedině na nohy;))
KK, krásné předurčení budoucnosti. Sdílím s Tebou moc ráda:).
Karpatský knihomoľ
10. 03. 2021Výstižné pre tohoročné MDŽ. Ale aj tak dúfam, že zanedlho tomuto textu bez vysvetlivky nikto neporozumie.
Taky jsem byl mimo mísu, potřeboval jsem dovysvětlení.
Pěkný dárek
Máš sklon k používání datumů v haiku/senrjú, obecně bych k tomu byl spíš kritický, ale tady mi to sedí. Je to naznačení, které jsem pochopil na první dobrou (na rozdíl od astry).
Má to vtip a to je důležité.
Super senrjú!
aleš-novák
09. 03. 2021ahaa..díky za vysvětlení...
Norsko1, je pravda, že zrovna syn je doma tak trochu "herec":)
Kočkodánku, pravda pravdoucí:)
Honzo:-)*
A vypadal jak Mel Gibson. Děvčata, to už máte dávno za sebou. Teď už jenom chováte králíky
Ivi, soused je jednička:))
Evži, no, po zdravotnících učitelé, na nás se to otestuje, nic jiného, než věřit si netroufám. Ale stejně mě po trošku bušilo srdce/nervíčky:)
Luci, díky:)
... aha, takže je asi nutné přece jen specifikovat, Aleši - Astra Z./vakcína Astra:))
aleš-novák
08. 03. 2021Astra jsou ještě pořád žiletky...?
Evženie Brambůrková
08. 03. 2021Snad se na nás do roka dostane.
Dnes jsem stála u výtahu....soused měl v jedné ruce tašku a kytici....v druhé ruce krabici (asi se zákuskama) na ní naskládaný nákup......máčkla jsem mu pětku...:-)))) .....*/********************
Já Lucie píšu...
08. 03. 2021Teď je to perfektní!
Díky, bavím se s vámi. Je to autentická rychlovka. A ještě jsem vakcínu specifikovala:))
Já Lucie píšu...
08. 03. 2021Tak je to dnes :) Kombinace MDŽ a corona krize :)