Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoprve u porodu
Autor
Nami 99
Mladičký doktor z Vyššího Brodu,
dnes asistuje při porodu.
Všechno je v pořádku, maminka šťastná,
tři kila šedesát, dcerunka krásná.
Asistent ptá se lékaře v šatně,
zda neudělal něco špatně.
Je tady krátce teprve
a asistoval poprve.
"No počínal jte si skvěle,
při rození miminka.
Jen po zadečku poplácá se,
miminko a ne maminka."
16 názorů
...třeba se chudák dochtór lekl, ruku smekl...bo měl vidění, že za 30 let ho toto mimino bude za plácnutí žalovat...
Krásná pointa. Lidská...hi...hi...nevím, co na to přítomný tatínek? Ale myslím, že po tom porodním zážitku mu to bylo fakt jedno...hi...hi.
Nami,
nějakou dobu jsem pracoval ve zdravotnictví a tak mám i neoficiální kurz z porodnictví. Vyškolila mě sedmdesátilátá porodní bába - důchodkyně, která pořád ještě chodila do práce. Bránil jsem se, ale ona mě přesvědčovala, že nikdy nevím, kdy se mi to bude hodit. Třeba začne někdo rodit ve vlaku nebo v autobuse a já pak budu jediný, kdo nezpanikaří a pomůže... Z toho, co o porodech vím, soudím, že by mladého doktůrka ani ve snu nepadlo, při prvním porodu, který zažil, poplácávat rodičku po jistých partiích. Takže - další tip za dadaistickou absurditu popsané situace.
Zdá se to nezdvořilé, ale souhlasím s Alešem. Maminka si také zaslouží ocenění výkonu. Pointa bezva, jedinečná.
Evženie Brambůrková
16. 03. 2021Tak příště! Klidně může obě. Mamince je to v tu chvíli jedno.
Doktor syknul, bledý v tváři,
nedá se říct, že by zářil:
„Neplácejte mámu mi tu,
nebo na nás vlítne MeeToo... „
Thea: ano, to je klasická anekdota...
babička přijde s osmnáctiletou vnučkou k doktoru, doktor "tak se slečno svlékněte..." babička "ale nemocná jsem já!" doktor "aha...tak vyplázněte jazyk..."
Však on se to naučí :) To mi připomnělo moji příhodu, když jsem chodila rehabilitovat koleno... Doktor v zácviku mi přikázal, že se musím svléknout až do spodního prádla a pak dostal od starého doktora vynadané, že u kolene se tohle nedělá :)))
a nadechla se ?.............
Na plácání po hýždích
nyní doktor dojíždí,
po třiceti letech
náhle průšvih kvete.
Mezitím už babička
má slzičky na víčkách
očí barvy jasné chrpy,
ze zážitku strašně trpí
po celou tu dlouhou dobu
a podává obžalobu.
Za újmu, jež pořád tu je,
odškodnení požaduje.
i maminka si zaslouží pochvalu...:o)
Já Lucie píšu...
16. 03. 2021To je ale nezdvořák :)