Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepro všechny anděly___
Autor
Philogyny
Mlčíš
jen do ticha
dýcháš opatrně ústy
a zkřehlými prsty
kreslíš
do sněhu
srdce
pak si lehneš
přesně doprostřed
a pomalými pohyby obou rukou
děláš anděla
tak jako za dětských let
tak proč pláčeš?
Obloha je přece pořád stejně modrá,
to jenom my
odložíme paletu svých barev
a pak
mrazem popraskáme.
https://philogyny.rajce.idnes.cz/Nastenka/1477690121
18 názorů
:) to je na úhlu pohledu - tip může být tichá úklona a nebo rychlé plesknutí dlaní o tu míjenou - Jsme v tom spolu, ségra! ... jsem se tu uklonila, ale neodpustila jsem si připlesknout anděla ... :D
Kdysi jem na Libres dala výzvu, zrušit tipy, když si o ně někteří napsali a nechat jenom komentáře. Neprošlo to...nepřijde mi to důležité. Body.
Mám ráda, když někdo napíše pocit. Někdo může psát a neříká mi to nic a od někoho jsou ta slova jako orgasmus a musíš, musíš se k nim vracet.
Mám ráda Karla Jana Čapka: Karel je nemocný a předčítá a jeho Menuet s krejčovskou pannou, Milana Kocha: Nemožný čaroděj člověk, Petra Cicinbucha, Ivana Diviše, Inku Machulkovou, moc...Každý to máme nastavený jinak. Kdysi jsem si koupila Krchovského a z celé knihy se mi líbila jedna báseň, ta úvodní, ale nevrátila bych se k ní, asi tak.
Děkuju. :)
blacksabbath
28. 03. 2021Ta mě to zaujalo, že jsem se vrátila a všimla jsem si, že jsem nedala tip..napravuji.....:-))))
Všem moc děkuju, kdysi jsem ji věnovala kamarádovi. Poslal mi fotku, napsala pocit. To jsem ještě věřila lidem. Jmenuje se Orel. Odmala jsem říkala všem velkým ptákům orel. Pak přiletěl...psychopat... Mohla bych napsat román. Některé věci je lepší zahrabat pod zem a zasít nad ně luční trávu.
Hezké. Název mě skoro odradil (asi mám alergii na peří a na to andělské obzvlášť), ale naštěstí - není anděl jako anděl - sem dokonale zapadl... (sněhem).
Radovan Jiří Voříšek
20. 03. 2021Hezká holčičí báseň, výborná fotky na rajčeti, autorka se umí dívat.
já neumím plakat ... já rovnou praskám:) asi proto, že jsem anděla nikdy nedělala ... ale mile je s tebou.
Návraty pádů... v prachové peří. Najít barvy, kdo si věří.
Pěkné, Svatuško*
Evženie Brambůrková
19. 03. 2021Krásné.
blacksabbath
19. 03. 2021proč pláčeš? Obloha je přece pořád stejně modrá, to jenom my ...pak mrazem popraskáme....................krásné!!!!....zajímavé fotky.....