Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚzkost
Autor
Santi€
tma kráčí po hladině
po lidech šlape
v noci umí stisknout krkavici
cítíš
jak v nejužším místě srdce se přesýpacím hodinám
zadrhávají zrnka?
tvá největší vina:
napil ses ze sklenice vody
rybích slz
15 názorů
Jo, čím dál víc cítím, jak to drhne. Celkově tam máš krásné obrazy. I rybí slzy, jak už bylo několikrát zmíněno. Dneska mi to velice sedlo.
kto zažil úzkosť, cíti *
líbí se mi to od ... cítíš ... - odtud už cítím:) ... báseň i tu tmu, konec skvělej!
Já měla včera hrozný den a na první přečtení nic. Ale když si čtu dneska, už ji vnímám jinak. K některým textům se vracím a přemýšlím, ano. A tak přeji hezký večer. :)
Metaforicky řádně vyfutrováno!
Zvláštní body za rybí slzy a paralelu mezi srdcem a přesýpacími hodinami! Dobrá práce, prvotřídní kvalita!
Philogyny> Dobře děláš, sama zápolím se sebedůvěrou... PavelK> A v řece či moři tekutý stav reprezentuje pouze H2O?
Jen bych smázl to vody, mate mě jestli ve sklenici byla voda nebo rybí slzy.
Jinak super!
Děkuji, delší dobu mi na hlubší ponory nestačí dech, ale jsem vděčná za komentáře i tipy.
Neuvěřitelné dílo. Sice plavu na povrchu, ale v hlubinách intuicí vnímám velké poklady.