Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTematický den - vyhlášení za červen a nové téma na červenec 2021
Autor
Próza_měsíce
Milí přátelé,
děkujeme za účast v minulém kole - Den malin nezralých. Zúčastnilo se deset autorů, z toho dva mimo soutěž. To je zatím rekordní počet prozaických příspěvků tématických dní!
Rekapitulace II. čtvrtletí 2021 v TD:
Vítězkou dubnového tematického dne Den louží je Janina6 s povídkou Tomíkova louže, má 3 výběry a 25 tipů. Stává se tedy celkovou vítězkou!
Vítězkou květnového tematického dne Den rozkvetlých šeříků je blacksabbath s 21. tipy.
Vítězkou červnového tematického dne Den malin nezralých je blacksabbath s 21. tipy.
Děkujeme všem účastníkům a Janině 6 posíláme poukaz na knihy v hodnotě 250,-Kč.
TD na červenec zní: Den prázdninových zážitků.
Vkládejte prosím své příspěvky pouze 24.7. Před název vepište - TD. Děkujeme.
Vaše Próza měsíce.
Pravidla soutěže Tematické dny:
Soutěž Tematické dny je koncipována tak, že se prozaické dílo na předem zadané téma vkládá v určený den. Tak například pokud by bylo na den 1. května zadáno téma Den lásky, díla s tímto tématem by autoři vložili 1. května.
Téma je zadáváno na začátku měsíce, aby měli autoři dost času na zpracování. Vlastní Tematický den se koná třetí sobotu v měsíci. Přesné datum bude vždy určeno.
Vyhodnocení: za každý měsíc bude na jeho konci určen vítěz Tematického dne. Bude se přihlížet k počtu tipů a počtu výběrů (každý výběr má hodnotu 5 tipů). Na konci čtvrtletí bude určen vítěz za uplynulé tři měsíce, tedy s největším počtem tipů a výběrů celkově.
15 názorů
V mumraji autorské chásky,
není zas nouze o poukázky.
Všechno nakonec dobře dopadlo,
Cthulhu si dojetím poplakal chapadlo!
Díky moc, děvčata :-) Blackie, je opravdu pořádná fuška zvítězit nad tebou... toho si obzvlášť považuju :-) :-)
Já Lucie píšu...
06. 07. 2021Janino, blahopřeji! Užij si poukaz :)
Janino....obrovská gratulace!!!!
Bezva, díky moc za poukaz, určitě a ráda ho využiju! A díky za bezva soutěž.
Próza_měsíce
04. 07. 2021avi
blacksabbath
04. 07. 2021Lucinko...tam já toho mám také hodně v restech-k přečtení.....teď jsme dva dny s Aru psali spolupsaní Vrtišku....tak mi to narostlo....děkuji za gratulaci.
Já Lucie píšu...
04. 07. 2021Blackie, óbr gratulace! Já se ještě nestihla na ty maliny vůbec podívat, ale mám je v restech - k přečtení :)
blacksabbath
04. 07. 2021Děkuji Janino....duben, květen, červen.....vypadá to, že ano...
ano to bude skoků....teď skočím trochu jinam.....
Chtěla bych poděkovat organizátorům soutěže!!!! Bez vás by žádné TD potažmo další soutěže nebyly. Máte s tím velkou práci a my se jenom bavíme. Takže obrovský dík za váš čas!!! D Ě K U J E M E ! ! !
Děkuju Aru...a všem, kteří mi bodík dali....a jdem na zážitky...ať máme vočem psát..:-)))
gratulace iví, a pugét tipů :D
24.7.? tak snad nebudu zrovna na nějakém tom prázdninovém zážitku :D:D