Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíla Smutnilka. Jen pro starší 42 let
Autor
Aru
32 názorů
no vidíš Vesuvanko, na seno jsem si nevzpomněl :D
ale když byli tak chudobní :))
děkujuuu ;)
Pobavilo mě :-))). Slámu k snídani, slámu jako vždycky..., to už by snad by bylo chutnější seno :-))), TIP
Hochu, tak ti teda reknu… ze te vlastne chápu. Toz preji nevypráskané odpoledne, Aru. :-)
Aru je Aru! :D
Aru je totiž hravý, literarní, plný nápadů
a v civilu jsem jenom otravný a nudný patron, plný úzkostí, chápeš, to jsou dva lidi a sem chodí Aru ;)
Aru, abych zabil u tebe eventuálne prezívající nedorozumení, tak dodávám, ze já o zádných misandrstendincích nevím.
Ale do dnesního dne nevím také tvoje krestní jméno. A urcite nebudu sám. Po tak dlouhé dobe a pri tak pilném a prátelském skotacení tady by ses nám mozná mohl v tomto smeru trochu poodhalit. Mne osobne bys uchránil od dalsích bezesných nocí, ve kterých usilovne premýslím, co se asi tak ukrývá pod zkratkou Aru. Hlavou se mi prohání mimo jiné Ales Rum(l), Artur Ubohý, Alan Rubes, Archibald Uhde, Alfons Umanutý. Toz o tom pouvazuj. Ale je to samozrejme jen a jen tvoje vec, do jaké míry vystrcís jmenovité ruzky. (nerozzurený smajlík)
přesně tak dievča, mám prostě rád šťastné konce, nemůžu si pomoct, děkujuuu ;)
dievča z lesa
22. 07. 2021Smutnilka je znesitelne smutná ... počasíčko zachránila láska ... všetko sa pohádkovo na dobré obrátilo
jo, je to tak Goro, ale ono vůbec záleží na pohledu toho, či onoho člověka a podle toho pak vidí to co vidí. tady ten text jako by se asi lámal na dvě roviny.
prostě, tak to dopadne, když se z vážných témat dělá sranda, jenže já můžu :D
děkuji moc ;)
já jinak zbožňuju vesničky, kde lišky dávají dobrou noc, město mě silně nevyhovuje, ale když už jsem byl na vlně vtipných názvů a jmen, tak jsem to tam taky střelil :))
Kočkodánku, jen jsem reagoval, jak jsi psal, žes měl obavy,... míra nedorozumění se nám pomalu začíná vršit na sebe :)
nooo, ale slaměný křeslo, jde vyspravit... slàmou :D
jo Milane, to je z toho seriálu Dobrá znamení, nebo jak se to jmenuje, děkujiii ;)
Jamardi, je to tak, jméno dělá hodně. já teda koukám, že jsem se dotkl něčeho hlubšího, než jsem vůbec plánoval. on člověk má určitý dosah, Smutnilka je extrém :D
díky moc ;)
Aru, každý si ve tvém textu může najít podle momentálního rozpoložení, veselé či vážnější věci, popřemýšlet nebo se jen zasmát... já si pro sebe vybírám veselejší:-)
Že Prdelákov vejde do Písmáckých hlášek, o tom vůbec nepochybuj!
Aru, vsak já jsem také z vesnice – Prerova nad Labem. A jestli ti mohu dát dobrý rozkaz, tak si ho na Wiki okamzite najdi. ;-)
Mimochodem - ve svete fantazie existuje rcení „zrát si svoje kreslo“. To odpovídá nasemu známému „rezat si pod sebou vetev“.
Je hrozné, že stav něčí nálady může mít vliv na stav něčího sklepa. Tady je vidět, jak důležité je vybrat vhodné jméno, protože i to se na náladě podílí. Třeba takové jméno Jolana. Některým Jolanám se doma říká Joliku, což lidem s fantazií může připomínat slovo joli (francouzky hezký) nebo jokera, což znamená výhodu.
Hlavně že ji přešly ty myšlenky na sebevraždu. :)
ale konec je přeci šťastný, možná trošku uspěchaný, ale to s tou vesnicí už vůbec nešlo psát, díky moooc, původně to měla být erotická povídka, ale nakonec je to je (snad) pro zasmání, úplně pochopím když to nepřijde každýmu vtipný, ale já se snažil co to šlo :)
díky ti Jitko ;)
Zdravím po ránu z našeho Prdelákova s hořkým kafem. Pobavilo...nehodí se, ale přihodím smajlíka :-)*, čímž narušuji depre kontinuitu.
já vím bixley, myslel jsem, že jsi to zpracovala do nějaký povídky. já vědel proč dát do názvu ten věk ;)
ale Kočkodane, však na venkově není nic špatnýho, naopak Prdelákov je velmi humorná vesnice :D
to je pravda, manžel si rozhodně nestěžoval :D
Aru, odkaz dávat nebudu. Myslela jsem to v obecně abstraktní rovině, že deprese je horší než smutek. Člověk při ní nemá chuť nic dělat, je jako ten lenochod, a připadá mu, že ani nesvítí slunce, že je zatmění...
U Prdelákova jsem měl obavy, že půjde o určitou periferii. A ty se záhy potvrdily – jedná se o hnízdo, kde dávají lasičky dobrou noc.
Výborné účinky kávy na oči potvrdila svým experimentem i amatérská léčitelka Maryša. Podala tento nápoj svému manželovi, který si poté na potíže v oftalmologické oblasti nikdy ani slůvkem nestěžoval.
V neděli jsem pořádala bazar indického oblečení. To by se jí něco mohlo šiknout. Ceny jsou lidové a šatky nové. :-)))
jo annie, hodně je to naštve, to víš lesní bytosti, nenechají se sešněrovat hadříky, jen ti zdomácnělí a ti jsou zas hrdí na svou otrhanost a ušmudlanost :))
díky mooc ;)
Víla Depreska má úplně jiné rodiče, otec je lenochod a matka Zatmění slunce. :-)
Velmi poučná stať!!! Už jsem málem věnovala pár kousků oblečení místním vílám - ach, Bože, ty důsledky!!! Ještě žes mě včas varoval... Už jen za to deset tipů :) a.
ty jména a názvy mě tam úplně ničili, jsou tak vtipný, že jsem nemohl skoro psát :D
jo jo, smutnílci jsou mezi námi, i když se to o nich ani nemusí vědět, žejo :D
je to taková tichá exploze smíchu a kdo tam vidí něco víc, má ostrý zrak ;))
děkujuuu iví ;)
Zase jeden z tvých specitextů......Je to sice skoropohádkové, ale.....taková Smutnilka nebo i Smutnílek jsou i v dnešním světě....proto je důležité kafíčko pro depresivní sluníčko.....a někdo, kdo tě má rád... ať jsi třeba nahý.....v díle je hodně na přemýšlení..............*/********
jak to, a co stáj u rodičů? :D tam mají všechno ze slámy, jo a Smutnilčini prarodiče žijí v té chatce pořád :D
díky moc ;)