Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTheia za rozbřesku
Autor
Aru
Když se procházím
ranní rosou
v Zeleném údolí,
volavky klapou zobáky
na břehu jezera
a květiny
chystají si šatečky.
Můj milý
ještě sní v cizích snech.
28 názorů
díky! já teda volavky neviděl, to Theia, ale musejí to být zajímaví ptáci :)
Helen Zaurak
21. 08. 2021Kolem páté hodiny ranní musím být na zastávce autobusu, abych se dostala včas do práce, jsem vesnická a dojíždím do města. Moje cesta vede kolem rybníka, a asi před dvěma týdny se mi podařilo volavku spatřit zblízka, dokonce dvakrát! (teď už bych ji neviděla, slunce je hlouběji pod obzorem a rozednívá se později...).
Pěkné verše... a křehké šatečky květin :-)
děkuju vesuvanko, dlouho se nad tím uvažovalo, jako textem, nakonec člověk je méduim, ať se mu to líbí, nebo ne, jako nádoba energií ;)
Theia moc děkuje Kamamuro, však je titánka a její náruč je veliká, jak jsem nazřel v její jedné básni, až jsem koukal, kde se to vzalo, díky ti ;)
musím ale říct, že jsem možná malinko poodhalil ten vztah patrona > favorita, že je to kruh a energie proudí oběma směry, není to volání a odpověd, ale je to oboustrané; škoda že nežiju ve starém Řecku, takhle jsem odsouzen k nepochopení, protože tento druh chápání je z části ztracen a není z valné části podporován, asi? :D
dnešní názor je, duše není, nadpřirozeno taky ne, ale umřeme všichni, ale je zbytečný na to myslet, patřicné instituce se postarají o všechno, konec hlášení :D
Vám to s tou Theiou prostě klape, Aru, kdybych nebyl avatárem všestranné dokonalosti, jistlě bych se přistihl, že vám tiše a tajně závidím. Takhle pouze přikyvuji s neslyšným, obdivným souhlasem, který, kdyby byl zvukem, zněl by nějak takto: "Feh...." ;-)
Evženie Brambůrková
20. 08. 2021Tak bacha, ať ho nevyrušíš.
díky iví, zasadím si ho do truhlíku, dokud mi z něho nevyroste vichřice :D
blacksabbath
20. 08. 2021tip posílám po lehounkém vánku....:-)))
tohle je pokračování :D
Theia moc hezky píše, je to ta sbírka pod kategorií ;)
Pssst... nebudu rušit... Jen tichý tip a dál pozoruju z vysoké trávy... Teď upadl jí šáteček a vítr jí ho hned galantně zdvihl, přehodil kolem krku... ach...
děkuju moc dievča, on text sám chvíli spal, než se rozhodl přijít :)
dievča z lesa
19. 08. 2021Thein rozbresk je pôvabný ... *
Benetko, je snad unešena v cizí věži? brnění, meč a statného oře ;)
děkuju :)