Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNefritová tajemství
Autor
Aru
V našich nefritových tajemstvích
buší stejná srdce
Jen touhy jsou tak jiné
s padajícím večerem
plným hvězd
A měsíc černý
přání skrývá
necháš-li pod vodou dozrát
pár slov
12 názorů
díky moc Evži, tak to já sem časem ještě něco od Enyi dodám a není to prvně co jsem psal u Enyi ;))
po tom co jsem ji slyšel prvně jsem ji na roky ztratil a upadl do šílenýho marastu školy, ale jakmile jsem ji slyšel znovu po letech, okamžitě jsem ji poznal, myslím že tenkrát v těch asi 7 letech vzniklo pevný spojení, nebo se naše duše prostě znají z nějakýho dřívějška, všechno je možný ;)
Tajemné a krásně něžné. Enya je přesně taková.
děkuju moc dievča, přesně, ty její písně to kolikrát zní jako z jinýho světa, tenkrát to vybočovalo navíc ze všech myslitelných žánrů co se tady točily, prostě úkaz :))
čo sa týka Enye priznávam nekončiaci naprostý úžas ... a miniatúrka je vytesaná z nefritu*
jo jo, jak se říká, již staří číňané... chci si koupit, jakmile přijde výplata,... tak ne že mi ho vykoupíš iví :D už mám vyhlídnutý kousek. minule se mi totiž nepodařilo najít vílí kámen, takže volím nefrit :))
díky moc iví ;)
mimochodem, měsíc v Novu je právě teďkons
Aru.......krásné....vypichuji..."necháš-li pod vodou dozrát pár slov"...!!!!
P.S. Nefrit je kamenem přátelství a moudrosti. Pomáhá s komunikací, mírní smutek a beznaděj. Dodává životní energii ve všech směrech.
díky, ale musel jsem se naladit, tyhle energie předvolebního běsnění mi to rušili, až právě s Enyou jsem mohl psát :)