Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkorohistorická lyrika na skorosoučasné téma & S tóny tklivého klavíru
Autor
Aru
Skleněným zrakem brousím po bálu,
támhle stojím,
pořád ještě zasněný,
zatímco se probudila Aurora,
hlas revoluce.
Vypráskejte Rudé,
dřív než bude pozdě,
tenkrát jsme selhali.
10 názorů
v Rusku už to praskalo léta před tím, poslední slabý car nebyl schopen svoji zemi kočírovat, válkou si jenom za sebou zavřel víko od rakve, takříkajíc
Takže Vikingové? Aru, ale Vikingové málokdy selhali, a když už, uměli svůj přešlap až nepříjemně rychle napravit. Kdepak, tady bych řekla, že selhal obyčejný lidský rozum nebo lidé zblbli. Jsem ráda, že jsem tehdy, a potom ještě dlouho nebyla na světě.
Ha, to jsi viking??? Drakar, stejně jako dřevěné sruby, sudy s medovinou, beraní rohy s medovinou, otroci a otrokyně ("thralls"), zlato, šperky a další kořist patří tomu, kdo si ho ukořistí se zbraní v ruce!
Drakkar patří seveřanům, nevšim' jsem si tě, že bys stál s ostatníma, když se zakládala Kalmárská unie, buď to máš v krvi, nebo ne :))
Na sociálku jsem si políčil mezi fjordy, drakar jsem zamaskoval jakou součást místního Disneylandu ("Jak si ochočit drakar 2").
jo, všim jsem si tvých dětí, ale moc se o ně nestaráš, bacha na sociálku :D
kdybys věnoval zrak Exupéryho Citadele, tak tam píše něco podobnýho, leč četba je to (nebo byla) krajně namáhavá
Četl jsem kdysi, že pro některé divoké pouštní kmeny je "džihád" (svatá válka) stylem života, a že u nich panuje přesvědčení, že nelze nikoho dostatečně poznat a eventuelně se s ním spřátelit, dokud s ním neskřížíme zbraně. Osobně ale dávám přednost partii šachu, pokru, nebo třeba pár kol v nějaké bezduché střílečce typu Doom nebo Quake.