Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMnohoruká mnohomluvná saň
Autor
Aru
Z noci jedem nasáklá bouře
vstává tisícem hadů
syčí pod krvavou Lunou
Zrodí se nový den
ale ještě ne
není čas -
jeho zkamenění
než rozpadne se
uklove harpyje
ve zhroucení
A pak dá se bouře do kroku
co zaseli jste
budete mít po boku
19 názorů
blacksabbath
29. 01. 2022sela jsem a sklízím.....*/**********
Lva se bát netřeba, jsou to mírumilovné a roztomilé kočičandy k pomilování.
no toho bych nehladil ani desetimetrovou tyčí, absolutně nervní zvíře co se nebojí ani lva :D
Medojed kapský, toho mi ani nepřipomínej. Když jsem na něj narazila poprvé, tak mne dobráci kolegové poslali, abych si to roztomilé zvířátko pohladila. Smrděla jsem ještě týden a od té doby se mu obloukem vyhnu.
ale to já mám dobrou náladu a nežiju od deprese k deprese, tím obdobím jsem si už prošel, ale minimálně nás suchozemský krysy čeká velmi vypjaté a v jistých aspektech i dost smutné období a bude se třeba postarat o mnoho lidí, kteří už jsou nyní zranění, budeme se potýkat s mnoha traumaty, jež jsme dopustili, aby se mohli uskutečnit, bude to těžké.
no a znáš Medojeda? nebojí se absolutně nikoho a ničeho, přežije i uštknutí a prostě se z toho vyspí :D
Aru, snad se nebudeš zlobit, když odbočím od Tvé básně a zkusím Ti trochu zvednout náladu. Přivedla mě na to zmínka o těch tisících hadech ve verších a ještě vzpomínka na Medúsu.
Zkus na to mrknout a vydržet až do konce: https://www.youtube.com/watch?v=Rv9hn4IGofM
Aru, je jasné, že život je neustálá změna, která vše žene vpřed. Problém je, že náš druh to dělá čím dál víc na úkor ostatních druhů, aniž bychom na to měli právo.
ty nic Evži? :))
já teda vím o hromadě špatnych rozhodnutích co se mi povedli ;)
díky Evži
prirodzený vývoj, premena je fajn, horšie je, keď si pár mocných myslí, že sú nesmrteľní a ohrozujú či doslova ničia životy iných...ale nielen oni, takmer všetci život ničíme sebe aj iným likvidovaním prírody, zdravého vzduchu, nevážime si, čo máme...čo už čakať od ľudí, u ktorých prevláda túžba po majetku, moci, super vzhľade miesto zveľaďovania svojho vnútra, zdravého rozumu a prírody okolo nás...
no jasně, všechno směřuje k lepšímu, možná mezitím bude planeta chudší o pár miliard lidí, ale koho to zajímá, žejo? :D:D
jaká současná podoba? vybrali jsme si k žití planetu proměn, tak proč by mělo cokoli zůstat stejné, vše se mění a proměňuje, ty bys to měla vědět nejlíp, když jsi tam venku pořád, absolutně nic nezachovává jeden a tentýž stav, nybrž se mění, proto jsme ostatně tady ;)
Tak myslíš, že svět ještě chvíli přežije? Možná, ale v současné podobě to určitě nebude. Myslím, že jsi to vystihl trefně.