Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNATURE in HaikU -_/-_/- JaPaN
Autor
Aru
Déšť smáznul psychologické květy
S
A
K
U
R
pod příkrovy bezduchých smutečních střech..
...
....
.....
......
Protože jen ti co se dívají
nad vodopády
D
O
prázdných kalíšků
znají žízeň deště
střežící touhy v umírání
po životě
34 názorů
ahoj vesuvanko, děkuju za obrázek, jsem si vzpomněl, že jednu dobu, bude to nějakejch 15 let, vysazovaly sakury úplně všude, tak jsem je tam taky vrazil :D
Moc pěkné *** Sakury mě dostaly a tak posílám obrázek sakur a Komagatake z ostrova Hokkaidó :-)))
https://filedn.com/l7T54JMOCKkYCXLJOLqfUP0/Nove/C19372780456207d5741c563.jpg
blacksabbath
18. 02. 2022....Aru.....to se ti moc povedlo....SAKURDO...:-)))
zlatý déšť tipů? :))
Kamamuro, nic jsem neočekával a přesto se tu pár lidí zastavilo ;)
Aru - vidíš, zlatý déšť tipů a výběrů teď dopadá na tvé hrdé čelo, jak se cítíš?! ;-)
frk - Třeba jsi naopak jediný/jediná na světě, kdo má co říci, a my ostatní jsme němí...
Evženie Brambůrková
17. 02. 2022Pěkná blbůstka. Ale pěkně vychytaná.
Kamamuro, když se utrhne skála, můžeš poručit padajícím kamenům, aby se zastavily ve vzduchu? ;)
mým domovem je oheň i voda, víš co vznikne, když lává teče do moře? :)
a:
nový vítr odvane to co bylo nehybné :))
frk - no a proč ty, pane kolego/paní kolegyně vůbec tak málo píšeš, přestože je vidět, že se dešťová voda stékající po tvém kmeni mísí s potůčky jasně červené tepenní krve? Strach, nejistota, writer's block, případně nadměrná náročnost?
Ano, vytrhávání srdce, to je přesné, proto ti říkám, Aru, něžně na ty křesťany, když jim vezmeš, jak ty říkáš "tu jejich Jáhvi", většině z nich vytrhneš srdce - a pak jsi za to zodpovědný. Já v poslední době vážně diskutuji jen s těmi, co jeví známky toho, že to chtějí, nebo co se chovají bojovně, jako třeba se Silene, která prohlásila, že mě zabije svou poezií, což mi jako koncept prostě učarovalo - myslel jsem, že si trochu zašermujeme, ale trochu se to zvrhlo do snahy se vzájemně zardousit, tak jsem si vzal oddychový čas! ;-)
Diskutovat s básníky, aniž by hrozilo, že jim člověk zároveň vytrhne srdce, to je věc obtížná.
díky dievča, vodopády v "haiku" a nějaké ty kalíšky nesmí chybět, je to nezbytné náčiní poflakování se v úvahách nad scenériemi v přírodě (pokud jsou uchvacující) ;))
Jako dadaista ti to musím pochválit - o vážných věcech se dá většinou stejně mluvit jen žertem, a o těch nejvážnějších se dá žertovat jen s vážnou tváří!
prázdne kalíšky nad vodopádmi ... blahodárny smäd*... krásne***
písmena dolů jsou jako zmoklé popsané listy povlávající ve větru.
kdyby to nebyla blbůstka, bylo by to příliš vážné, takto lze šprýmovat ;)
díky Pavle ;)
Já si myslím, že to je vícnež blbůstka, je v tom nádherně vystižená atmosféra "psího" počasí. Déšť, který v okažiku smázl krásný obraz. Závěr je velmi působivý, samotné žízeň deště je skvělé.
Touha v umírání po životě zapadá do atmosfery básně. Je v to taková ta zádumčivost, která nás přepadá, když je venku počasí, že bys jak se říká psa nevyhnal. Upravil bych to do normálního formátu, bez těch velkých písmen a povýšil na volný verš.
Pěkný.
V názvu vidím jen dvě hokejky, ale tři puky. Žeby postmoderní frustrace z neodpálitelnosti všeho, co nám v životě letí do branky? ;-)