Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejsi ráda sama, víš to
Autor
Philogyny
Ptáci spí proti dešti ryby v soutoku
okem hada protekl měsíc sýc mžik a myš
věští z pravých dlaní náhle prosvícené tmy
je úplněk bdíš z dálky se žene bouřka
a pak ta nečitelně napsaná louka s vlastními souřadnicemi pohybu trav
v zídkách klid
9 názorů
pro Lnice, Alegna, Janina6, Alenakar
Děkuju všem za zastavení a komentáře, moc. Inge Koskovou jsem si dohledala a prohlédla grafiky... Já si jen fotím, ležím na břichu, koukám do trav, do mechu a tak nějak... :o)
Právě dnes ráno jsem se zabývala grafičkopu Inge Koskovou. Znáš ji? Mnohé její práce mi připadají jako nečitelně napsaná louka. Tip.
Na tebe přímo miniatura, ale o to vybroušenější... a aspoň se dá přečíst se zatajeným dechem. Metafory, jaké jsem ještě nečetla, a všechno tak mezi sebou provázané... ne, o tom se nedá kecat, jdu si to ještě číst.
pro yss
Měla na střední škole přezdívku myška. Pořád jsem něco zachraňovala, vezla si jednu z bramborové brigády s poraněnou nožkou. Děkuju.
Stále som čítala myš veští z dlaní / čo by bolo geniálne pre mňa/..slušný text
Zvláštní básnička. Moc zvláštní. Ale Ty v sobě máš nepřehlédnutelné fluidum originality a hlavně zřejmě vrozený dar. Dar být básnířkou... ;)
Louka s vlastními souřadnicemi pohybu trav - Mám to před očima.