Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semraky co opouští déšť
Autor
Philogyny
Hloubku nehledej
z pohybu vodoměrky
vypluje slunce
Večer po dešti ožily skuliny ptačího smíchu
vítr si začal s líným měsícem
chat nakonec označen jako přísně tajný
pro hájemství hvězd
/cha cha cha/ a
malý vůz vyhlásil stávku
nakonec v něm přespím
chuť tebe
všechny ty svaté
co vrátili se s bouřkou na zádech
---
---
---
26 názorů
pro blacksabbath
...jo, přesně tak, dneska měla se synem polemiku o světluškách, taky mne odkojili Broučci, ale kdo ví, že když se světluška promění z larvy, že neumí přijímat potravu, neumí létat, umí jen v zachování identity vypnout a zapnout světlo, komíhat se, aby se mohla rozmnožit a pak umře...něco mi to připomíná... :) Děkuji.
blacksabbath
09. 07. 2022Tyjó.....lehounké jak https://upload.wikimedia.org/…jpg ....:-))))
pro Evženie
...já někdy nevím, mám pocit, že celý ten písmák šel k šipku...děkuji, jsem naštvaná sama na sebe...
Evženie Brambůrková
09. 07. 2022Pohlazení po duši.
pro yss
Přiznám se, to malé haiku mám moc ráda a dala jako úvod. Jsem to já a moje kaluž v lese a pořád jsme, jestli mi rozumíte. Děkuji.
s
pro lawenderr
No, moc už toho nenamluvím, raději. :) Pořád jen to své děkuji.
pro Radovan
...škoda, že neumím nafotit a popsat ten vzduch, je plný tlení, podhoubí a nového života...děkuji...
pro Lerak12
Já takové krásné komentáře neumím psát a ráda vás vidím i když jste svým způsobem anonymní...děkuji.
pro Janina6
Jsou, že, po dešti fotím ráda, hlavně po bouřce, když vyjde slunce... děkuji moc.
slovo hájemství som si musela prácne vygúgl., pomohlo. Osobne sa veľmi páči hneď úvodná sloka, asi si to aj ty možno brala ako nejaký prológ, vstup- veľmi hutná a presahovo hodnotná pre mňa rovnako tak celý záver- od malého voza to už bolo nasiaknuté tou ženskosťou, ktorú tam ty dokážeš dať, ten úvod mi prišiel trocha až "nakombinovaný ", ale celkovo dobrý text.
:) líbí se mi, jak skoro nic neřekneš (přísně tajný!) a přesto v ní skoro vše - jen svatí ví, nesou a mlčí :)
Radovan Jiří Voříšek
07. 07. 2022opravdu jako střípky, hledám lepidlo, třeba není potřeba, co já vím
Hravá, nápaditá, lehonkým tónem a ten závěr se mi hodně líbí. Jak stačí k prožitku s poezie málo a co si od ní přát víc... když někdo Umí.