Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seoka_mžiky
Autor
Philogyny
19 názorů
Pro black a Alena…děkuji
ach ta horská tůra
vyšlo slunce hurá
pán má rum a tura
pozor i tur čurá! J
pán je jura, když má tura....snad má i kura....a netrápí ho noční můra:-)))))
Může tur poponésti pána,
když tohoto túra zmáhá?
Pro Alegna
Jezdíme tam bezmála dvacet let a pořád je co objevovat. No, teď mi naskočilo, že jsem si na okně zapomněla v kelímku ukradenou kytku z potoka... :) Děkuji.
pro Lawender
No olizovalo mu pot z nohou, sůl...přibralo šortky, pak i mne. Pochodovalo s námi k salaši...byl to krásný den, děkuji. :)
pro Gora
My měli kozu Lízu. Taky se chodilo za kozlem, tam to šlo, ale zpátky už příšerně páchla...no, dcera ji jednou vzala i do školy, sežrala ji sešit. Byla s ní legrace. Jednou, když jsem házela hnůj, protože jinak by i s tou podestýlkou skončila pod střechou a hlava rodiny seděla v hospodě jsem dospěla. Tedy k rozhodnutí. Koza šla o pár domů dál. Děkuju za ty pavučiny, mám je nejraději. Klidně půjčím. :) Teď mne zase chytila kaluž. Mám jednu v lese, celé roky. Byla do večera v práci, tak snad zítra... Jinak telata jsou rozumově na úrovni psů. Reagujou a pamatujou si. Je z něj býk a prostrčí pod zábranou hlavu a chce pohladit. Proto tam nechodím.
:) je to ještě mimčo ... kamarádsky pána ožmoulává
Dřív se takhle chodilo s kozou za kozlem...
Máš krásná alba, Phil. Pavučinky by se mi dost hodily např. k haiku...