Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekvetoucí...
Autor
atkij
kvetoucí břečťan -
hukot včel zesiluje
jen zavřu oči
třapatka od mámy -
ten malý loňský odkopek
přerůstá plot
18 názorů
líbí se mi ta první - hravá - zavírám a otvírám ... :) takový bohatství, moje, mít dva světy
Je to tak, fotila je taky v poledne na břečťanu před obchodem, byl to hukot. Letos jsme přišli o všechny včely. Nejvíc bolely ty, co mi dal kamarád v den, kdy mi umřela maminka.
Alenakar: V přísavníku to u nás taky bzučí, ale na bohatě kvetoucí břečťan to zdaleka němělo;) Děkuji za zastavení.
KK, děkuji, ale sebekriticky bych řekla...až příliš pochvalná slova...však těší:)
trojort: fakt? díky za kuk:)
Zeanddrich: Začátky jsou krásné ...je pořád co objevovat;)
Phil, to je tak smutné...
Evži, přenositelnost tématu je zahradnicky jasná:) Díky.
Evženie Brambůrková
04. 10. 2022Krásné obrázky, jako bych je viděla a u břečťanu i slyšela.
Je to tak. Taky si je pořád fotila, očima i sluchem. Všechny jsou mrtvé. I ty, co dostala v den, kdy mi umřela máma. Jenom prázdné úly, po všech těch letech.
Nejvíc to hučí kolem kvetoucího přísavníku trojcípého. O ten mají zájem nejen včely, ale i vosy a sršňové. Těch žihadel, co mi lítá kolem hlavy, když chodím kolem!
Tip za první.
Zeanddrich E.
03. 10. 2022Je to hezké
(PS: zrovna dneska jsem tu publikoval svá tři úplně prvá haiku (a teprve od včerejška tedy vím, jaká jsou pro ně pravidla :) ) )
Karpatský knihomoľ
02. 10. 2022Jitko, vedieš si v haiku ako třapatka, úprimne vravím.
Díky Pavle, nazval jsi to velmi kultivovaně meditací. Někdy mi ta mà pohroužení připadají až bláznivá. Ale je to jen úhel pohledu, který si člověk nastaví. Tím hukotem - bzukotem jsem byla naprosto fascinovaná.Těch květů a včel a sem tam motýl. Nemají už tolik možností, kde se teď "pást", takže jsem mohla být chvíli součastí děje.
Kočkodánku, já o květech, ty skoro apokalypticky - a někde mezi zlatý střed/řez. Díky:)
blacksabbath
02. 10. 2022krásné obrázky */*********************
Psa bije slečna
ve mně hned děsy bujej
na pomoc skočím
Tchyně volá mi
bratr běží pro škopek
nervům bude vhod
To první je takové meditační, možná by ve východních kulturách připadalo lidem fádní, ale tady u nás je stále ještě překvapivé a trefné...
Podařené, Jitko... o břečťanu jsem nyní taky psala, také u nás to "hučí" jedna báseň.