Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejen říjen s motýlkem
Autor
Philogyny
Říjen..ten všivák poťouchlý
poťouchlý
rozkvetl v sobě blatouchy
blatouchy
motýl svírá polední slunce
slunce
zaškrábe mezi na bruško
jako když řekneš mi Svatuško
________________________________
Večerní slunce sype zlatem mušky
říjen se ušklíb
shodil zlaté parohy
hodil mi pod nohy
v něm vítr lomí střechy
koniklec komíhá do roztodivných tvarů torzo Věstonické Venuše
/ zkusím si na chvilku její šaty / někdo hraje na pozoun / a ty
lopatkou
pod zápěstím saze
Mazej!
křičíš na psa s provinilou hromádkou
jsme jen boží hovádko
________________________
11 názorů
Jenicu, máš odvahu, hraju si tady a za chvilku bude zase všechno jinak... Děkuji. :)
pro Gora
Nechce se mi mazat, jednou by možná chyběla. Do toho všeho se nám pokazil kotel, manžel si dal pod kolena hadr a než se vzpamatoval, tak si ho označkovala Baru, která si možná myslela, že má nějakou supr novou plenu... :) Děkuji za slovo, tady, myslím, přímo hrdinský čin. :)
pro Kočkodan
Při čtení mi naskočilo, jak kdysi vyhodila fotku Frýdy, na Libres, odrazila se od země a vyskočila do výšky kotce s králíky. Smích nás přešel, když se je naučila i otevřít a vybrala je jednoho po druhém...ani nemuseli dostat za ouško. Děkuji!
Aktuální přírodní a milá báseň... Ráda pozoruju poťouchlosti babího léta.
Video dobré, i Frýda.
Kočkodan řek „Svatuško“
poprvé a naposledy,
hned přišel sek za uško
bez ohledu na ohledy. ;-)
pro Alegna
Možná se vylíhli někde, odkud nemohli ven a pak je někdo prostě vymetl...Já byla po delší době na posedu, otevřela jsem si a všade se třepotaly můry. Hodně jich bylo popadaných a mrtvých a ty živé po sklech. že. Rychle otevřela okénka, aby mohly ven a mrtvé opatrně skládala na římsu, mám je ráda.
Něco kvete po druhé a přitom už se barví listí a opadává. Na hřbitově mezi listím leželo několik motýlích křídel, udivilo mě to, nevím, co se jim stalo ....
Pro Alegna
Já jen, jak tu komentovala to haiku s motýly...vzpoměla si, jak kdysi dala na You Tube své první a poslední video, les dnes s lístkem - motýlkem. Byl přichycený vláknem pavučiny a tak nemoh odletět, kam by chtěl. Ležela na břichu, zabírala tu krásu a za tím vším proletěla moje Frýda, tak že pro mne forever. Je říjen, kvetou podruhé blatouchy a přibylo motýlů, hlavně pavích ok, ožírají se každý rok pod švestkama na tom svým kvasu... :)
Děkuji za zastavení. Včera se pobavila, kamarád měl narozeniny, psal mi Svatuš a že si našel Marušku.... :)
:)) Pobrukovala jsem si to, z dovolením jsem si opakovala i poslední slova řádků - na bruško - Svatuško