Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě se tu rozhlédnu

21. 10. 2022
17
17
353
Autor
trojort

svět opřel se o svět
o katakomby ženského těla
lehl jsem do trávy

se skořicí na jazyku
měl v sobě
smutek zvyku

sem tam se pomodlí
i ti
co se nepostili

všichni jsme sledováni
od dětství
medvídkem plyšovým

šťastni
jsou ti
co ho nikdy nepřelstili


17 názorů

bixley
23. 10. 2022
Dát tip

Tvůj prozaický styl převedený do veršů je také zajímavý. Povedené.


Hamar
22. 10. 2022
Dát tip

Neotřelá poetika!


Štírka
22. 10. 2022
Dát tip

Utg... že by...? Já to spíše vnímám  jako " to dobré z dětství..." tak nějak...


Abakus
22. 10. 2022
Dát tip trojort

mne stačilo sledovanie štb, predstava, že sa k tomu pridá ešte aj plyšák!


já svého mám a moje děti taky......ještě jsme ho nepřelstili...teď sleduje vnoučata....


trojort
22. 10. 2022
Dát tip

...díky všem...


trojort
22. 10. 2022
Dát tip

phil

sakra...to je skoro na pováženou...:)


Abakus
21. 10. 2022
Dát tip trojort

Ja som medveďa a  najmä leva Bimba dostala až potom čo starí rodičia zomreli.  A ešte k tomu somárika - ten už nemá zuby a prišiel o sedlo.

Myslím, že sa dá detstvo prežiť aj bez plyšového medveďa.

modlenie a postenie - no skôr  sa pustím do pôstu než do modlenia. 


Kočkodan
21. 10. 2022
Dát tip trojort, Alegna

Modlím se, aby tě tvorba ještě dlouho nepřešla. Ten půst by se mi přejídal...


Philogyny
21. 10. 2022
Dát tip

pro Utgard-Loki

V překladu, když má někdo nasráno v kaťatech, tak se i pomodlí.  :) Tedy, myslím si...


Philogyny
21. 10. 2022
Dát tip trojort, Alegna

Já ho měla, toho velkýho, byl skoro jako já. Oholila mu hlavu dohola a popsala inkoustem. Pak přišly na řadu oči. Divně koukal...   :)


Evženie Brambůrková
21. 10. 2022
Dát tip trojort

Pokud máme v sobě kousek hezkého dětství, je to jen dobře.


Štírka
21. 10. 2022
Dát tip

Utg... že by...? Já to spíše vnímám  jako " to dobré z dětství..." tak nějak...


Štírka
21. 10. 2022
Dát tip trojort

Úvahy házené do prostoru – a my je sbíráme, necháme sebou procházet, a já mám třeba dobrý pocit z  nalezeného... (ač plyšového medvídka jsem nikdy neměla...)


Alegna
21. 10. 2022
Dát tip

Tvoje texty mají zvláštní slovní obrazy, zvláštní poetiku, která mě baví. I tato báseň.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru