Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A máme-li štěstí...

03. 11. 2022
14
11
303
Autor
trojort

    Slyšel jsem, že o svobodu přicházíme v okamžiku, kdy nás vrazí na nočník.
    Seberou nám možnost se po libosti vyměšovat, kdykoli nás to jen napadne.
    A to je konec.
    Tehdy mně došlo, že všechny ty kecy o naší svobodě jsou liché, protože se dějí už dávno po tom, co jsme o všechnu svobodu přišli.
    O čem se to pak pořád hovoří?
    O hovně, které jsme museli nechat v nočníku.
    
    A stojíme vlastně o svobodu?
    Stojíme o to sami se rozhodovat?
    Chceme se vrhnout do víru života, aby nás roztočil jak na centrifuze a my mohli zvracet do všech koutů světa?

    Stříkance, kaluže a čmouhy.
    Všimli jste si, že v každém obličeji jako kdyby vězel ukřižovanej Kristus?

PS.
    Zkusil jsem najít svatej grál ve svých starých hračkách na půdě.
    No proč by tam nemohl být?


11 názorů

trojort
05. 11. 2022
Dát tip

...díky za zastavení...


trojort
05. 11. 2022
Dát tip

phil

to je tutovka

 


Štírka
04. 11. 2022
Dát tip trojort

Dobrá úvaha...( já dnes vyslechla názor, že průměrní lidé jsou nejméně problémoví a každý silně nadprůměrný je nahraditelný --nevadí, že s ním zmizí ten neopakovatelný posun, spousta lidí si oddechne : nic je nepřevyšuje a nevznikají problémy z nepochopení..)

....A se svobodou je to možná podobné- leckdo by si s ní neporadil...?


Parádní závěr!!!!


Opět velmi povedená miniatura, možná i o trochu lepší....


bixley
03. 11. 2022
Dát tip

Troji, všecko je možné...


Svobodu si musíme vytvořit a udržet.


Kočkodan
03. 11. 2022
Dát tip trojort, Bačkovský

Zcela svobodne jsem se rozhodl, ze ti dílko písemne pochválím.

(Jsem si takrka naprosto jist, ze ti z mého komentáre na blití nebude. Opak by mne vskutku privedl do stavu urcitého neprílis príjemného prekvapení.)


Alenakar
03. 11. 2022
Dát tip trojort

Každý má tolik svobody, kolik si zaslouží. Tip.

Svatý grál se nachází v katedrále Nuestra seňora de los Desamparados ve Valencii.


Philogyny
03. 11. 2022
Dát tip Alegna, blacksabbath, Bačkovský

Možná, že ho máme taky každý v sobě...  :)

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru