Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VŘSR

06. 11. 2022
7
7
233
Autor
Benetka

Moje sestra Éliška má zitra narozeniny. A maminka dycky řikala: Když se narodila tak jí k tomu za okny blejskal ohňostroj. Prej jako že tenkrát tá Auróra vystřelila nebo tak...

Unaven žitím šel včera spát ve 20:00. A... Celou noc nespal. Zpočátku poslouchal hluk sousedů nad: Dupání bouchání práskání. Postupně vše utichalo a najednou byla půlnoc. Otevřel okno a větral. Procházel se. Což je v 1+1 prostě pár kroků tam a pár zpět. V jednu si napsal tu píp! níže. Což je ovšem jeho nesporná realita. Ve tři ráno pak masturboval. Páč jak tak furt myslí na ZLATOHNĚDOU tak se s ní v myšlenkách miloval. A šeptal Jí do ouška MILÁČKU......

V 06:07 ještě bděl ale pak K.O.N.E.Č.N.Ě! Usnul a zdál se mu sen. Žel... Byl to jeden z těch který se nezapsal do matrice paměti zcela nýbrž jen částečně. Byla tam i ZLATOHNĚDÁ ale i jiní lidé a také tam byla červená dvířka která vedla někam. Svět na kterém jsme stáli se hroutil končil a jediná alternativa byla Dvířka. Jenže všichni měli strach jimi projít. Jen já věděl že je za nimi svět kde stále svítí duha a kde se neumírá. Vzal jsem ZLATOHNĚDOU za ruku a řikám Jí pojď. Věř mi!

Pak otevřel oči a byl sám.

Doma na své posteli a bylo 06:47. Tedy celkem čtyřicet minut spánku R.E.M.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cQdJ-hGEOJg&ab_channel=jannov%C3%A1k

Asi jsem se už zbláznil:

Povídám si totiž

Sám se sebou

To abych se nezbláznil


7 názorů

Evženie Brambůrková
08. 11. 2022
Dát tip Benetka

A kdo si nepovídá? Mluvím se psem, ale stále neodpovídá.


Philogyny
07. 11. 2022
Dát tip Benetka

Taky to občas dělám. A kdo ne, je blázen. :)


bixley
06. 11. 2022
Dát tip Philogyny, Benetka

Velká řádící a smějící se revolta...


Alegna
06. 11. 2022
Dát tip Philogyny, Benetka

Každý je prý několik minut denně blázen ... buď na sebe hodnej, ne, abyses se sebou hádal


Kočkodan
06. 11. 2022
Dát tip Alegna, bixley, Philogyny, Benetka

I když Elišku vůbec neznám, tak jsem si takřka jist, že je pro lidstvo mnohem menší pohromou než VŘSR. ;-)


MilanH
06. 11. 2022
Dát tip Benetka, Alegna, Philogyny

Toť paradox :-)


Aru
06. 11. 2022
Dát tip Benetka, Alegna, Philogyny

zbláznit se je celkem normální ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru