Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozmarýn

10. 04. 2023
12
3
221
Autor
Benetka

Jsem blázen. Vždycky jsem byl a vždycky budu. A stále se v tom utvrzuju. Ten sešit jak jsem náhodou vytáhl včera večer a opsal sem předchozí OKAMŽIK tak... Ten sešit je plný přepsaných SMS. Nevěřím technice a co je na papíře to se prostě_skoro nikdy_neztratí...

Nevím jestli tu je ještě někdo kdo pamatuje web Q (Teda krom Tebe Malinká!:) Ale měl jsem tam kamarádku která mi třeba napsala:

9.8.2007 0:33 od Daniely:

8.8. v 14.45 se mi narodil krásný a zdravý syn Damián Daniel. Maličký a úžasný :) 48cm,2760g. Jsem orvaná jak borůvka,ale moc šťastná. Daniela.

Je to už tak strašně dávno že nebýt sešitu tak...

A máma mi psala:

14.4.2007 15:28 : Ahoj Slávi,přijedeš zítra nebo jsi v práci? Besinka už běhá po dvoře. Ahoj mamka.

Ani máma ani Besi už nejsou. Besi byla fenka krátkosrstého jezevčíka na kterou jsem se přijel podívat na kole spolu s JiŽankou pro kterou jsem napsal mou bázeň TYGR kterou tu mám přepsanou.

A ještě z jiného soudku:

27.10.2007 18:27

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=-tsSpGpBqho&ab_channel=Hrdza

Rozmarýn

Je něžný kvítek lásky

A já sním

Že hladím Tvoje vlásky

Co bílý závoj skrývá

Mé srdce tiše zpívá

Tu píseň co tak krásně zní:

Mendelsohnův pochod svatební


3 názory

Evženie Brambůrková
11. 04. 2023
Dát tip Benetka

To by bylo krásné.


Philogyny
11. 04. 2023
Dát tip Benetka

Benetko, ty jsi tak nešikovně upřímný, že nejde odejít jenom tak bez ničeho... :)


Alegna
10. 04. 2023
Dát tip Benetka

Chce se po přečtení vydat jen tiché ach .....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru