Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

někdy

12. 04. 2023
15
8
357
Autor
Philogyny

Cinká

v truhlíku za oknem

 

není to tvůj obličej ani jméno

možná klíč k dešti

co mi  pravidelně pochčije obličej všemi těmi prastarými nesmysly nebe

 

je déšť rým? a eben?

 

blíž k němu nesmím

 

trpaslík mého dětství s rolničkou

 

___________________________________


8 názorů

Nádherné...*


Alegna
14. 04. 2023
Dát tip

Mám tvoje komentáře ráda právě proto, že jsou spontánní. Nemohou urazit, nejsou útočné ani ubližující, nemáš to v sobě :). Pokud se někdo cítí tvým komentářem ublížený, bude problém asi někde jinde. Považuju si u tebe to, že neřešíš žádné kdo je s kým a pro koho, jsi sama za sebe, to je tak "uklidňující".

Někdy se mi píšou komentáře dobře a někdy ohryzuju pomyslnou tužku a nakonec od toho uteču.


Aru
13. 04. 2023
Dát tip

prastaré nesmysly nebe :))

v době elektřiny


Kočkodan
13. 04. 2023
Dát tip blacksabbath

Jsem si takřka jist, že by dílko vzbudilo zájem i dědy Komárka. ;-)


Evženie Brambůrková
12. 04. 2023
Dát tip Alegna, blacksabbath

Když umře Dody, brečím také. A když v noci praská v nábytku, schovám se pod deku. A věřte mi, že s věkem se to nezlepší. Snad, kdybych hůř slyšela :-)


Čo sa týka poézie, riadne nasýtené a vytríbené texty.


Philogyny
12. 04. 2023
Dát tip Alegna, blacksabbath, Zeanddrich E.

Alegno, ty jsi jedna z dobrých duší Písmáku. Ještě, že jsi, myslím, chyběla bys.. Nevím proč, někdy si vzpomenu na skřítka Dobyho. Jak jsem brečela, když umíral a nechtěla, aby to někdo viděl. Snad neurazím, někdy mám nešikovné komentáře...Ale vždycky píšu to, co mi naskočí jako první. 


Alegna
12. 04. 2023
Dát tip Aru

Eben je krásné slovo. Občas slýchám zvuky, co nejsou praskot v nábytku a vídám rychlý pohyb, nevím komu patří, jen mám z toho dobrý pocit.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru