Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

WiM

14. 07. 2023
10
8
172
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=Sg4I4sdE2Q8&ab_channel=CristinaRamos

Wim

Umřu a už nebudu

Ale tak

Zas bude míň 

O jednoho pobudu

Ale i tak!

Šou musí pokračovat!!!

 

Snad jen...

Chtěl bych Ti říct

Miláčku

Zda-li jen

Vzpomeneš si?

Třeba i za dvacet let?!

Na_

 

Jednoho blázna

 

Jehož duše je tak

 

Prázdná


8 názorů

Benetka
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Tak jsem to tedy nakonec na četná přání zvětšil no... Vůbec jsem totiž nečekal že to někdo bude číst. Řikal jsem si napíšeš si tu něco pro sebe co prostě chce ven z hlívy na "papír" a tak... :)

A Kristýna Ramos je sqělá! Je to živel!! A má super hlas!!! ;)


Gora
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Nestyď se a zvětši... sotva jsem mini přečetla!!


Benetka
před 9 měsíci
Dát tip Gora, 8hanka

Ahoj všichni! A krásnou dobrou noc! :) A děkuji!!! Za Vaše čtení za Vaše slůvka za Váš čas. Vlastně... Píšu si to jen tak pro sebe. A stydím se za to. Proto je to tak tak tak malé. Možná snad jen lituji že to nejde ještě menším no... :)


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Asi na teba spominat bude,  na  odvoz do orace, dobre jedlo, radost  a lasku v tvojich ociach, ze ju vidis, ...Na moje  lasky nespominam casto, ani neviem, ci este vobec ziju...posledne roky som uz k nikomu nevzplanula, beriem ich len ako kamaratov...spominam na blizkych, najma na mamu.. prichadza ku mne v snoch a je to velmi pekne, zive.  A ci si niekto spomenie na mna?Dufam, ze obcas deti, vnucik, mozno kamarati...lasky asi nie...Ale tie ma netrapia...su aj ine prijemne veci...


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Pro starší a pokročilé větší písmena. A nemusíš se stydět za svá krásná vyznání :-)


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Taky bych si přála větší písmo pro sleponě jako já. 

Smutná, tvoje duše je smutná, nikoli prázdná

 


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Já si myslím, že jí hlavičkou bleskneš častěji než já.


Philogyny
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Benetka

Bene, prosím, zvětši písmo pro nevidomé. Odmala nosím brejle. Kdysi je ležérně odhazovala do trávy, aby nikdo nenašel. Na nové nebylo. Teď hledám, abych mohla číst... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru