Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepro Martina
Autor
Philogyny
A nad hlavou mrak
ve tvaru draka
za chvilku vyklopí z křídel bouřku
a nebe bude plakat
v tom dešti najdeš čarověník
vor rov a oráče čar
v tom dešti ponoříš obě ruce do pláče
podá ti motýla -------------------
Martináče na dlani Martina
11 názorů
Pro Evženii, Janina6, trojort, Gora, marek.rezanka
Děkuji , udělali jste mi radost. Ještě pro marka, já vlastně začala fotkou, co zachytila před bouří tu zvláštní barvu všeho s vnučkou. A skončila Martine, tak mi to vyhodila hlava. Ještě jednou děkuji a přidám fotku s drake. Vidím tam hodně obličejů, úchvatný profil baby Jagy, které něco šeptá do ucha bohém, musím to nějak vytáhnout ven....pro mě úchvatný záběr mraků, ty já miluju. :)
Křehká záležitost - přitom rozhodně ne kýčová. Umíš si hrát se slovy - a umíš do nich vdechnout cit...
Klikacího odkazu jsem si všimla až teď, je to opravdu parádní fotečka!
To je krásné, jen ten déšť mi tady chybí.
pro všechny
Motýla drží opravdu na dlani Martin, pracuje naproti v továrně. Mne dojala ta jeho upracovaná ruka v kotrastu s tou křehkou krásou motýla... Děkuji za návštěvu a komentáře, moc.
to musel být krásný den :) ... líbí se mi, jak umíš najít ve všednosti sváteční zatajení dechu, u nás furt jen bělásci a jeden žluťas. I deště málo
Lehké, hravé, něžné řádky.
Jme v čekání na déšť jako na smilování
Emanuel si asi na Písmák číst nechodí (nelítá)… jeho škoda… ;-)