Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 31
Autor
Kočkodan
Má už docela velkou sbírku kamenů a pořád ji pilně rozšiřuje. Jde o praktikujícího
šutrakvistu.
Puňťa značkoval v letních měsících stromy v parku ještě častěji. Byla to jeho
očurková sezóna.
Počítal s tím, že ho lékař do týdne určitě zbaví astmatu. To si ale jen stavěl
dušné zámky.
Malíř Aleš ukázal své manželce první návrhy na výzdobu Národního divadla s poměrně odvážnými motivy. Ta rezolutně prohlásila:
„Mikoláši, tak tyhle čuněty určitě ne!“
Pracovník u lisu patřil mezi nespolečenské introverty, ale jednou v roce podlehl tlaku své manželky a šel si s ní zatancovat na
tiskařský pres.
Otorhinolaryngolog doporučil pacientovi po operaci pobyt v
Krkonoších.
Děda (s příznaky parkinsona) si nechal udělat dost drahou zubní protézu. Při přebírání
pustil chrup.
Když venčila svoje dva psy, stále po nich uklízela. Byla to pořádná
bíglovačka.
Marie Terezie měla celkem 16 dětí. Při vší úctě k významné panovnici se nemohu ubránit dojmu, že císařovna často v ložnici nezachovala klid a následně
matkovala.
26 názorů
Jani, já si poděkování pochopitelně neodpustím.
Fialko, pro tebe to za onen čtenářský maratón platí také.
Luboši, líbí se mně všechny, nejvíc: šutrakvista, očurková sezóna a Mikolášovy čuněty, Tip
Ivi (ty lámačko nejen mužských srdcí, ale i klíčů), na tvoje bránicové citoslovce rozhodně neodpovídám stejným slovním druhem znamenajícím zuřivost, vztek apod. A hlavně už tady prosím tě zůstaň a nikam zase nezalézej a nehraj si na neviditelnou. Blacksabbath na písmácké pódium patří! (přesvědčený smajlík)
blacksabbath
30. 07. 2023očurková sezóna......hahaha
Nyní jsem přicupital já, abych masovým způsobem splnil svou morální povinnost – poděkoval. Činím tak bez sebezapření, protože některé reakce byly svou vtipností a pochvalností takřka až beroucí dech. Aniž bych tím nad ostatními ohrnoval nehabsburk ovský ret, tak to ale přeci jen risknu a provedu výpich jednoho z vašich řad. Toto čtenářské dobrotisko (proboha, opravdu tím netvrdím, že vy ostatní jste nějací zlouni!) si zvolilo pro svůj nick dvě anglická slůvka.
očurková sezóna...to sedí!
Batole se nejrychleji uklidní, když pije v kolibě
Procházím si po několikáté tvé Pokroutky a připadají mi čím dál lepší... a ty č. 31 obzvlášť vypečené...
Když si to čtu a kroutím se a zároveň tuším, že bych tak umně nepokroutil, ale maximálně jen nevzhledně zašmodrchal... připadám si občas jako takové divné invidium... tedy idnivid... no prostě totálně neigelitní... až blbej, jak by asi dodal pan Werich. :) Kočkodanovi bylo zjevně dáno a jsem rád, že jsem nalezl a můžu se i po vysilujících netvůrčích dnech pobavit, zasmát a zamyslet nad krásou absurdnosti. Dát úsměv je víc než fajn a je terno moci jej obdržet. Ač se stále řehtající, děkuji zcela vážně a bez žertu a s velmi hlubokou úklonou. ;) S.f.
skvelééé...a matkovala je tiež neskutočné a dozvedám sa až teraz, ked už nematkujem:)
Nenapadá mne nic vtipného a tak nic nepřipíšu. Čili pouze klikám na TIP.
Moc se povedly!
Nedivím se, že nespolečenský introvert začne na plese tancovat. Protože to bývá tak, že není slyšet vlastního slova, takže když nerad mluví a ještě k tomu neslyší, musí udělat něco, aby neusnul. :)
Morticia Adams
24. 07. 2023Checht, takhle ve 2 ráno super odlehčení.
Moje sestra, když zavářela, říkala, že zavařuje očurky, tak teď nevím
Všechny pobavily
Vy jste tu rozpoutal kolektivní prdelačku a kroupy smíchu neřízeně lítaj na všechny strany.... Četla jsem ráda kdysi a pořád je to stejně. Pobavilo a to je fajn. Děkuji.
depilace byla drahá a ona nechtěla pustit ani chlup
nádhera v tomto príšernom hice sa aspoň niekto trochu hecnul.
Letní lokální očurky jsou obtížně zpětně dohledatelné. To až za sněhových zim lze rekonstruovat celé migrační trasy potulných močovníků.
na túto pokroutkovačku žmurkám s obdivom***
Poeteroristka
23. 07. 2023Krkonoše a dušné zámky jsou nej
Šutrakvista, očurková sezóna, dušné zámky, Mikoláš Aleš vyzdvihují
Krásné pokroutky