Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pomilováníhodná

05. 08. 2023
7
6
124
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=_vsZy_MWGyE&ab_channel=DavidStypkaVEVO

Zrak mne nešálí

Tvé bradavky

Stojí

Jako potřební

Ve frontě

Na dávky

 

Polykám nadávky

Ach není čas

Není prostor

Jsem potřebný

Na seznamu

 Tvé lásky

 

Touhu mám

Vláčím ji

S sebou

Na provázku

Visí si život

Na vlásku

 

Marný jsem

A Ty švarná

Zcela

Cela marná

Do čela

  Pomilováníhodná

 


6 názorů

Moc pěkné.


Benetka
před 9 měsíci
Dát tip

Milá Phil. Jsi vnímavá a jsi svá jako vždy. Ano. Provázek je profláklý jako ten ftípeček že: Slečno? Nemáte náhodou provázek? Ne proč?! Že bychom navázali kontakt... Jo. Tak. Ale však víme že všechno se opakuje v cyklech a přijít s něčím novým je jako opětovný příchod mesiáše. A když to vztáhnu na své milé téma sci-fi filmů: Kdysi před lety: Jak by tak ještě mohl někdo přijít s něčím novým?! Originálním?!?! Nečekaným!?!?!? 

MATRIX

A... Nežijeme třeba opravdu v MATRIXU?


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Provázek je profláklý a ohranyý, všichni na něm taháme svýho kačera a nikdo to nechce přiznat. Ale seznam, seznam, ten seznam má každá.  :)


Alegna
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Dneska si dovolím vypíchnout, co mě nejvíc oslovilo : touhu mám vláčím ji s sebou na provázku ....


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Jestli přece jen není (nebylo) lepší vláčet sebou na provázku kačera než touhu...

Díky tobě jsem se po dlouhé době setkal se  slůvkem „švarná“, jemuž na rozdíl třeba od „úžasný“ nebo „super“ již zvoní umíráček.

(Mimochodem, je vidět, že nejspíš nejsi sprejer, ten by asi vytvořil dílko Pomalováníhodná.)


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Ta skladba pro mě nic moc, utahaná. To už si raději poslechnu Chestera. Pořád jsem na něj nasratá. Ale věrná.  Naskočilo mi: tvé bradavky stojí pohřebné ve frontě na dávky.... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru