Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už jsou velcí

07. 08. 2023
14
13
159

Minulost nočních vstávání.

Nesnášel jsem ty chvíle náhlých probuzení. Mohl jsem si do zblbnutí opakovat, že to je láska, a ta křivda je ve mně. Ve vteřině probuzení vím, co jsem zač. Otec zelenáč. Po tolikáté tápat hrubosrstou tmou keři ostružin ke řvoucí postýlce. Jak ty jejich zpětné háčky úporně táhly do postele.

Teď mám život jako před tím.

Stýská se.


13 názorů

Na to se nezapomene.


Rhodesie
před 9 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Tak na tohle už jsem málem zapomněl. Klukovi bylo v březnu 18.  

A vyjádřil jsi to originálně, trefně, suprově... :)


Ptakopysk
před 9 měsíci
Dát tip

mamka to měla zrovna tak


Philogyny
před 9 měsíci
Dát tip

mi 


Janino a Tondo - dík


Kočkodan - jasně, Old Shattrhand je mi vzorem


Radovan Jiří Voříšek
před 9 měsíci
Dát tip Marian67

Mariane, dík za sounáležitost a zastavení


8hanko, dík

My už je máme všechny 4 z domu a jen ten nejmladší ještě nemá děti ... a podobné to je částečně i s tou vzdáleností - dcera žije s rodinou ve Francii - 1 200 km z Brna. Je to radost, když se sejdeme, už je nás osmnáct.


8hanka
před 9 měsíci
Dát tip Alegna

neveľký text, obsah obrovský významom...nekonečne blízky...aj mne je smutno...

z detí sú dávno dospelí, starší má už  syna a ja vnúčika,  delí nás veľká vzdialenosť, spoločný týždeň preletel prirýchlo...mikdy nebude dosť spoločného času aj keď ho aspoň cez telefón vidím, počujem...


Marian67
před 9 měsíci
Dát tip

jsa ochuzen o podobné zážitky cítím jistou solidritu...


Kočkodan
před 9 měsíci
Dát tip

Z každého greenhorna se může stát zkušený stopař, který rychle a bezpečně najde cestu k postýlce. Víc bych k tomu asi raději neříkal; to je, jako kdyby nevidomý mluvil o barvách...


Janina6
před 9 měsíci
Dát tip 8hanka, Alegna

Je to tak... tyhle chvíle časem teprve nabývají na chuti, jako víno.


Antonín Bogar
před 9 měsíci
Dát tip

Musel jsem si to přečíst několikrát.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru