Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodný chlapeček!

25. 08. 2023
16
19
266

"No ten je šikovný, podívej!"

"Už si stoupnul i na tu pravou nožičku!"

Tyto radostné výkřiky se nevztahují k vnoučkovi, ale dva starší lidé se radují,

že jejich pejsek se zase postavil na všechny čtyři nožky.

V neděli totiž šlápl do vápna ukrytého pod listím.

I přes pořádné umytí došlo k narušení měkkých částí mezi polštářky.

"Ráno dáme injekci na cukrovku a za odměnu dia piškot,

 pak máme v salámku schovanou půlku antibiotika a ještě kousek salámu za odměnu,

 teď otřeme chronicky nemocná očka odvarem z bylinek a dáme Oftalmo-Framykoin,

 pak nastane zlatý hřeb programu, koupání nožek v Betadinu."

Tak to je nástin činností 2x denně a zatím na to musí být dva. Spíše tři.

Ale každým dnem je to lepší a dnes poránu jsme dokonce obešli i jednu menší bytovku.

Chvílemi se zdá, že si tu záplavu péče a pozornosti pěkně užívá.

Ale co je důležité, Bilbo je statečný pejsek a je tu s námi :-)

 


19 názorů

stanislav
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

pejska nemám. ono to je dost péče. kterou bych mu nemohl dát. zápisek je to hezký. 


Všem děkuji a také Norsku za obrácení se ke Kristu :-)


Čudla
před 8 měsíci
Dát tip

Přeji uplné brzké uzdravení . /*


Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip

Šťastný to pejsek...


forše
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Ať je pejskovi zase brzo líp <3


Norsko 1
před 8 měsíci
Dát tip

Kristova noho


K3
před 8 měsíci
Dát tip

Záleží o jaký typ cukrovky jde... Možná jsem tě, Evženie, svým vyjádřením trochu naštval, ale i já mám zvířata rád a tomu vašemu též držím pěsti.


Jsou to prostě miláčkové :-)


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Bilbo je zlatíčko trpělivé, přeju brzké uzdravení ....


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip

Zrovna koukám s Jindrou na Hobitta. Jindra má přezdívku Hobbit ve škole, kvůli svých nohou. :) Moc bych chtěla ještě corgiho. Taky dávám dvakrát denně prášek na srdce, v játrové paštice ze střívka, tu milujou.  Teď máme v pokojíku dvě morčata. Kikinu a Čiperku. Baru nikdy nevyskočila na židli. Nebylo jí, hledala. Stála na zadních na židli, přední packy na stole a pozorovala morčata. Jak je vidí, šílí.. Jindra se zlobí a tak hezky potichoučku... :)


Jamardi
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Je radostné, když se to hojí. :) Zaujalo mě, jak jste nacvičili polykání prášků. Náš pes Brit měl k tomu jen jednu příležitost s onemocněním, nechtěl a to jsme to pak řešili násilně - přímo do tlamy.


Jinys
před 8 měsíci
Dát tip

K3
Poznámka mimo literární mísu:
Cukrovka je genetická záležitost.
Možná ale, že pojištovny na zadání naší současné věrchušky, příjdou přes jimi placené exterty na to, že se jedná o sebepoškozování a lečbu přestanou hradit.
:-)

Evženie Brambůrková
Hezká písmenka napsaná s láskou.


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Děkuji za milá slova. Bilbovi to vyřídím.

Pro K3 - náš psík váží 8 kilo a je dost štíhlý. Je z Domácí péče, kde se narodil i se svými bratry

fence neznámého původu. Každé zířátko mělo nějakou vrozenou vadu. U našeho se objevila cukrovka a chronický zánět očí.

A malý kousek salámu se dá, aby spolkl prášek a pokud vidí, že bude ještě kousek, lék nevyplivne.

Žije na zahradě u domku nebo na chalupě. A jinak se má dobře.


dievča z lesa
před 8 měsíci
Dát tip

ak si to miestami užíva, je to dobré ... Bilbo, čau**


Květoň Zahájský
před 8 měsíci
Dát tip forše

Já bych se za piškotek taky postavil na všechny čtyři.


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip

Přece jenom mi zklamáním lehce poklesla sanička, když jsem zjistil, že nepíšeš o mém dětství. Ale Bilbovi, který se kdysi ve štěněčím věku spokojeně uvelebil i na mém klíně, samozřejmě přeji vše dobré.


vesuvanka
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Držím Bilbovi palce, aby se brzy zotavil :-)))


K3
před 8 měsíci
Dát tip

To mě taky zarazilo. Ale taky ta péče. Jestli není přehnaná, to myslím všechny chovatelé co chovají pejsky v bytě. Nezpůsobujem jim to sami? Salámky, piškotky = obezita a cukrovka:).


Gora
před 8 měsíci
Dát tip

Bilbo je bojovník, zvládne to... pro zajímavost - je to stejný pejsek ze srazu??

překlípky: soupnou - sToupnul, 

V neděli totiž stoupl vápna ukrytého pod listím. - stoupnul do...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru